کار از خانه ؟ چرا جدا شدن بسیار مهم است برای سلامت روانی

به عنوان یک دانشگاهی که به طور منظم مشغول به کار از خانه در روز قبل از coronavirus دوستان من اغلب به شوخی در مورد آنچه آنها تصور من در زندگی روزمره ممکن است (مانند بهره گیری از یک صبح جین و نه تغییر از من لباس خواب). اما به عنوان بسیاری از مردم در حال حاضر متوجه این واقعیت کاملا متفاوت است. کار از خانه می تواند کاملا یک چالش است.

اما چرا ؟ پژوهش در سلامت شغلی روانشناسی نشان می دهد یکی از مهم پاسخ دهد که همه چیز در مورد self-control – توانایی سرکوب مزاحم, افکار, رفتار و احساسات که مربوط نیست یا مفید برای دستیابی به یک هدف است. دور از کار است که ممکن است به عنوان ساده به عنوان خودداری از خوردن یک شکلات که در یک رژیم غذایی و یا چسبیده به نظام آموزشی قبل از در حال اجرا یک مسابقه دو ماراتون.

اما در حالی که کنترل خود منجر به نتایج مثبت در بسیاری از جنبه های زندگی مانند شغل موفقیت یا بیشتر روابط پایدار من تحقیقات همچنین نشان داده است که مکرر اعمال خود کنترل می تواند تاثیر منفی بر سلامت روان و رفاه است.

آنچه که روانشناسان از آن به عنوان “قدرت را به کنترل خود ارائه می دهد یک توضیح برای این است. این نشان می دهد که فقط با استفاده از یک عضله نیاز به انرژی فیزیکی درگیر شدن در خود کنترل مصرف انرژی روانی.

بیشتر ما تمرین آن را بیشتر احتمال دارد آن است که منجر به خستگی ذهنی و ارتباط آن با رفتارهای ناسالم مانند مصرف الکل وعده و یا وارد شدن به استدلال.

کار از خانه می تواند نیاز قابل توجهی را در کنترل خود است. در حالی که ما “طبیعی” محیط کار – دفاتر و کارخانه ها و مغازه ها – در حال راه اندازی به طور موثر تعامل در کار برای بسیاری از کارکنان محیط خانه نیست.

جدید PA. شاتر/Drazen Zigic

در هنگام کار از خانه می تواند به معنای تطبیق با فناوری های جدید و تغییر اشکال ارتباطات مقاوم در برابر حواس او را پرت از اعضای خانواده و حیوانات خانگی یا دنیوی فعالیت های خانگی و یا نگه داشتن انگیزه هنگامی که خورشید در حال درخشیدن است در خارج. غلبه بر این مطالبات و درگیر شدن در کار نیاز به کنترل خود که به نوبه خود باعث آلوده شدن انرژی ذهنی سطوح.

اهمیت جدا شدن

یک عنصر کلیدی از تجدید حیاتی انرژی روانی و کاهش اثرات منفی کنترل خود است آنچه ما تماس بگیرید “روانی جدا شدن” این اشاره دارد به عمل ذهنی خاموش کردن از کار در طول زمان و نیاز نبود همه کار های مربوط به افکار و فعالیت های.

در حالی که عمل ساده از خروج از دفتر بعد از کار بلافاصله کمک می کند تا جدا شدن این وضوح بسیار مشکل می شود زمانی که کار از خانه. پس از آن مهم و حیاتی است به طور فعال مدیریت مرزهای بین کار و غیر کار زمان اجازه می دهد تا برای این نوع از جدا شدن.

برای شروع مدیریت زمان کار کلیدی است که کارگران از راه دور تمایل به کار ساعت های طولانی تر نسبت به کارگران دفتر. مرزهای فیزیکی بین حرفه ای و داخلی جنبه های زندگی خود را نیز مفید به عنوان ارتکاب به زمان که در آن شما لازم نیست ارتباط برقرار کنید (و یا حتی فکر می کنم) در مورد کار و همهجانبه و فعالیت های لذت بخش که نیاز به تمرکز است.

درخواست یک گربه در مورد اهمیت جدا شدن. شاتر/Creative Lab

در اینجا برخی از راهنمایی در مورد چگونه به منظور ارتقاء سلامت روان و خوب بودن در هنگام کار از خانه:

  1. راه اندازی یک فضای اختصاص داده شده که باید به عنوان رایگان از حواس او را پرت به عنوان امکان پذیر است.
  2. توسعه یک برنامه که شامل فازهای متمرکز کار می کنند و همچنین می شکند.
  3. اگر امکان تقسیم و به اشتراک گذاری در زمان اختصاص داده شده به کودک و مراقبت از حیوان خانگی.
  4. سازماندهی ایمیل خود ارتباطی و ذخیره اختصاصی زمان برای پاسخ به ایمیل.
  5. سعی کنید برای ایجاد روال ساده که نمی نیاز به هر گونه کنترل خود مانند شکستن قهوه و یا شروع روز کاری خود را با آسان کار معمول.
  6. تنظیم زمان اختصاص داده شده برای کار و اوقات فراغت – و چوب به این زمان.
  7. خودداری از تنظیم بداهتا اهداف (مانند “من کار متوقف خواهد شد هنگامی که من این پایان کار”) به عنوان مهلت برای اتمام کار.
  8. اگر امکان کار در یک اتاق متفاوت از یکی از شما صرف اوقات فراغت خود را در. به خصوص اجتناب از کار در اتاق خواب خود را به عنوان آن را ممکن است به شما یادآوری از کار مسائل مربوط به جلوگیری از جدا شدن زمانی که شما به خواب رفتن. (اگر شما نمی باید گزینه های مختلف و سپس سعی کنید به مرتب دور همه چیز را که ممکن است به شما یادآوری می کنند کار می کنند.)
  9. خودداری از تمام اشکال کار مرتبط ارتباطات در غیر زمان کار.
  10. شرکت در جذب فعالیت های که تصرف خود توجه کامل خود را پس از کار. خوب نمونه عبارتند از: ورزش, آشپزی, مدیتیشن با تمرکز حواس و یا متمرکز بازی خود را با کودکان و یا حیوانات خانگی.

به طور کلی کنترل خود بسیار مهم است برای تطبیق با تغییرات در محیط زیست ما است. در نور قابل توجهی مورد نیاز در حال حاضر در محل برای کنترل خود در طول مستند کارکنان باید آگاهانه و نه با استفاده از منابع ذهنی خود را. آنها باید به طور منظم شرکت در “بهبود تجربه” از جمله روانی جدا برای حفظ و افزایش سلامت روان و تندرستی.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de