چرا زنان افزایش وزن در دوران یائسگی ؟

برای بسیاری از زنان در دوران یائسگی – انتقال به یائسگی – شروع می شود در 40s خود را. کل یائسگی روند به طور معمول طول می کشد حدود چهار سال آغاز می شود و با تخمدان ساخت کمتر استروژن.

یک زن در نظر گرفته می شود بعد از یائسگی وقتی که او نیست, تجربه کرده, دوره قاعدگی برای 12 ماه. این معمولا اتفاق می افتد بین سنین 46 تا 52 سال.


ادامه مطلب: چگونه کار یائسگی-دوستانه: فکر نمی کنم از آن به عنوان یک مشکل به مدیریت


علائم یائسگی می تواند شامل دوره های نامنظم گرگرفتگی, خستگی, مناقصه سینه عرق شبانه و خشکی واژن مشکل خواب تغییرات در خلق و خو و کاهش میل جنسی.

در دوران یائسگی تغییرات هورمونی را تحت تاثیر قرار می راه چربی در بدن توزیع شده اما پیری است بیشتر احتمال دارد به علت هر گونه افزایش وزن مرتبط با یائسگی است.

به دست آوردن وزن نیست اجتناب ناپذیر است ، وجود دارد مقدار زیادی شما می توانید برای مبارزه با افزایش وزن به عنوان سن شما.

پیری است بیشتر احتمال دارد به علت هر گونه افزایش وزن مرتبط با یائسگی است. کسب و کار میمون تصاویر/ شاتر

تغییرات هورمونی تغییر می دهد که در آن بدن ذخایر چربی

برخی از مناطق مانند معده شما را بیشتر مستعد ابتلا به افزایش وزن در دوران یائسگی است. دلیل این است که تغییر در هورمون ها که منجر به بالاتر تستوسترون به استروژن نسبت تغییر می دهد که در آن بدن ذخایر چربی. مرد می آید لگن و رسوب در اطراف وسط.

اما تغییرات هورمونی درگیر در یائسگی نیست دلیل شما به دست آوردن وزن است.

بالاتر تستوسترون به استروژن نسبت ناشی از یائسگی می تواند restribute وزن از لگن به وسط. Maridav/ Shuttertock

پیری است که علت واقعی

این افزایش وزن می آید که با یائسگی یک محصول از پیری است.

همانطور که سن ما بدن متوقف می شود کار به عنوان کارآمد به عنوان آن را قبل از. توده عضلانی شروع به کاهش – یک فرایند شناخته شده به عنوان “کم ماهیچگی” – و شروع به افزایش.

و از آنجا که توده عضلانی یکی از عوامل تعیین چگونه سریع سوخت و ساز بدن شما را اجرا خواهد کرد زمانی که شما توده عضلانی کاهش می یابد بدن شما شروع به سوزاندن کمتر کالری در حالت استراحت است. این ممکن است آن را بیشتر به چالش کشیدن برای حفظ وزن خود را.


ادامه مطلب: فوت و فن یا درمان ؟ درمان های جایگزین برای یائسگی


همانطور که سن ما تمایل به ادامه با ما همان عادات غذایی اما نمی افزایش فعالیت های ما. در واقع درد و درد می تواند برخی از مردم به طور فعال در کاهش آنها.

نه جبران روند پیری و تغییر در ترکیب بدن می تواند منجر به افزایش وزن.

و این امر در مردان بیش از حد — آنها فقط به عنوان به احتمال زیاد برای به دست آوردن وزن با توجه به این فرایند شناخته شده به عنوان کم ماهیچگی.

یائسگی و افزایش وزن عوارض خود را

با توجه به تغییر در توزیع چربی بدن و افزایش اندازه دور کمر و یائسگی نیز می تواند افزایش خطر خود را از دیگر شرایط بهداشتی.


ادامه مطلب: گرگرفتگی? شبانه? پروژسترون می تواند کمک به کاهش علائم یائسگی


زیر یائسگی تخمدانها را بسیار کمی از هورمون های استروژن و پروژسترون. استروژن کمک می کند تا به نگه داشتن عروق خونی متسع شده – آرام و باز است که کمک می کند تا نگه داشتن سطح کلسترول خون خود را پایین.

بدون استروژن و یا با کاهش مقادیر کلسترول بد خون (شناخته شده به عنوان لیپوپروتئین با چگالی کم یا LDL-کلسترول) شروع به ساخت تا در شریان ها را. این را افزایش می دهد خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی.

داشتن کمتر استروژن همچنین نتایج در از دست دادن توده استخوانی قرار دادن شما در معرض خطر بیماری پوکی استخوان است که باعث می شود استخوان های شما را بیشتر مستعد ابتلا به شکستگی است.

چه می توانید انجام دهید ؟

افزایش وزن همراه با پیری اجتناب ناپذیر است. وجود دارد تعدادی از چیزهایی که شما می توانید انجام دهید برای حفظ وزن خود را به عنوان سن شما.

1. ورزش

ترکیب منظم ورزش روزانه با مخلوطی از شدت و انواع فعالیت های. سعی کنید که شامل بدن-تقویت تمرینات دو روز در هر هفته.

2. خودتان را وزن کنید – اما نه بیش از حد

وزن خود را یک بار در هفته در همان زمان و بعد برای نظارت بر روند در طول زمان است. هر گونه بیش از این تنها ایجاد یک تثبيت با وزن است. روز به روز نوسانات در وزن هستند که انتظار می رود.

به طور منظم وزن خود را می تواند به شما کمک کند نظارت بر وزن خود را در طول زمان. سهام-Asso/ شاتر

3. ایجاد عادات مثبت

ایجاد عادات مثبت به جای منفی رفتارهای. برای مثال به جای mindlessly پیمایش از طریق رسانه های اجتماعی از یک شب و یا روشن کردن تلویزیون و راحتی-خوردن و جایگزین کردن آن با یک رفتار مثبت مانند یادگیری یک سرگرمی جدید خواندن کتاب یا رفتن برای پیاده روی.


ادامه مطلب: چگونه به ضرب و شتم افزایش وزن در یائسگی


4. خوردن آهسته تر

خوردن مواد غذایی دور از فن آوری حواس او را پرت و کم کردن مصرف مواد غذایی خود را.

سعی کنید با استفاده از یک قاشق چای خوری و یا chopsticks و جویدن مواد غذایی خود را به طور کامل به عنوان کم کردن مصرف مواد غذایی خود را کاهش می دهد و مقدار مصرف.

5. سوئیچ کردن از تکنولوژی:

خاموش کردن فن آوری پس از غروب به بهبود خواب خود را. نور آبی انتشار از تلفن, قرص و دیگر دستگاه های خود را بگویید مغز آن روز به جای شب که حفظ خواهد کرد شما را بیدار.

کمبود خواب (کمتر از شش ساعت در شب) می تواند خود را به سازش توانایی تصمیم گیری است که ممکن است شما را منجر به ایجاد ناسالم انتخاب است که منجر به افزایش وزن.

6. محدود کردن قند به طور طبیعی

اگر شما ولع مصرف قند شما بهتر است برای رسیدن به مواد غذایی به طور طبیعی سرشار از قند و چربی ، برخی از گزینه های میوه و آجیل آووکادو و 100% مهره کره. این غذاها انتشار همان احساس خوب مواد شیمیایی در مغز به عنوان فرآوری شده و فست فود و ترک ما احساس کامل.

خودتان اجازه می دهد مورد علاقه خود رفتار میکند اما نگه داشتن آنها را به یک بار در هر هفته.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de