سعی کنید این 8 نکته برای کاهش استرس والدگری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

پدر و مادر می تواند دشوار در بهترین زمان اما زندگی خانوادگی تغییر کرده است به طور چشمگیری در طول انزوای اجتماعی شده است که لازم الاجرا توسط COVID-19. خبر خوب این است که کودکان رشد در انواع باور نکردنی از تنظیمات. در حال ظهور شواهد نشان می دهد که کمی استرس خاص در زمینه حمایتی رابطه پدر و مادر کودک در واقع می تواند مفید باشد به دلیل آن انعطاف پذیری می سازد زمانی که در چالش های آینده.

به عنوان روانشناسی بالینی محققان تحقیقات ما به نظر می رسد در چگونه روابط پدر و مادر کودک می تواند به ترویج توسعه سالم به خصوص در زمینه استرس است.

در اینجا چند پژوهش مبتنی بر استراتژی های به این بی سابقه زمان لذت بخش تر است.

1. متوجه چه خبر خوبی

زندگی در محله های نزدیک آن را آسان به توجه به تمام چیزهایی که رفتن اشتباه است که می تواند کودکان بیشتر مقاوم در برابر کمک کردن. ستایش بچه های خود را و اجازه دادن به آنها را می دانیم شما قدردانی تلاش های خود را پرداخت اضافه کاری با ترویج رفتار مثبت و غنی سازی روابط خود را.

شما باید اجازه دسترسی به ستایش هر چیزی که شما می خواهید برای دیدن بیشتر از. “با تشکر برای گفتن لطفا وقتی از شما خواسته برای (سوم خود را) میان وعده” یا “کار خوب نشسته تا با آرامش!”

2. طرح (کمی)

کودکان بهره مند از بودن قادر به پیش بینی همه چیز کوچک و داشتن برخی از کنترل است. اگر شما به ساخت یک برنامه روزانه — بزرگ — اما این کار ممکن است فقط به عنوان به خوبی به چت در مورد گزینه ها برای فعالیت های آینده یک زن و شوهر بار در هر روز.

اگر نیاز به یک کار اتفاق می افتد مانند مدرسه و یا تمیز کردن سعی کنید natural redhead آن را بین کودک-انتخاب فعالیت است. تحقیقات نشان می دهد که کودک انتخاب می تواند افزایش pro-رفتار اجتماعی. به دنبال الگوها و استفاده از آن به نفع خود تنظیم مشوق های اضافی برای جلوگیری از مشکلات.

3. دریافت پایین به سطح خود را

در چند تکه با کیفیت بالا و پخش در طول روز می تواند کمک به بچه های مدیریت احساسات و رفتار خود را ساخت مهارت های شناختی و حمایت پدر و مادر کودک اوراق قرضه.

آن را آسان تر برای شرکت در زمانی که شما در حال نشستن بر روی زمین و می تواند به بازی توجه کامل خود را. اگر شما با داشتن یک زمان سخت در حال پریشان سعی کنید که بیش از حد بالا با احمقانه صدای پریدن جک یا کثیف. بازی تخیلی می تواند یک خوش آمدید فرار برای بزرگسالان بیش از حد.

4. خوب جهت

هنگامی که شما نیاز به چیزی است که انجام می شود آن را فوق العاده به تنها بخواهید یک بار. افزایش احتمال این با دادن خوب جهت: نزدیک به بچه های خود را و تماس با چشم ، از آنها بخواهید برای انجام یک کار خاص محدود به زمان کار با بیش از دو یا سه مرحله بسته به اینکه کودک توانایی. “من نیاز به شما را به دور این بازی پس از آن به شام آمده است.” صبر وجود دارد و تعداد به 20 تا مطمئن شوید که شما دریافت یک پاسخ. اگر نه سعی کنید “دیلن می توانم یک OK برای تمیز کردن بازی ؟ آن زمان شام.”

مطمئن شوید که تقاضای واقعی داده می شود خلق و خوی خود را و انرژی است. با استفاده از یک “که-پس از آن” بیانیه می تواند یک راه قدرتمند برای حفظ کنترل. “دیلن هنگامی که شما پاک کردن این بازی و سپس شما می توانید انتخاب کنید یک بستنی برای دسر.” در صورتی که برای تلفن های موبایل بیش از حد مانند یک شیرین رشوه پیشنهاد یک فیلم خانوادگی و یا بازی با Super Soakers.

اضافه کردن آب و یا هوای تازه است یک راه حل خوب برای بسیاری از موقعیت های استرس زا با بچه ها. (Shutterstock)

5. یک گام به عقب

با توجه به آنچه در بدن خود احساس می کند و یا افکار خود را صدا مانند حق قبل از شما واکنش نشان می دهند. اگر شما می توانید گام به دور از یک وضعیت افزایش شانس شما را لذت بخش تر بعد.

شناسایی آنچه شما ممکن است به یک استراحت دست کردن پدر و مادر به یک شریک در صورت امکان چلپ چلوپ آب سرد بر روی صورت خود را و یا در یک نفس هوای تازه. حتی پنج نفس عمیق بکشید و به خودتان یادآوری در مورد عشق خود را برای شما kiddo می تواند فضای شما نیاز به مقابله با این وضعیت روشن(er) داشته باشید.

6. را انتخاب کنید به واکنش نشان می دهند (زمانی که شما می توانید)

گاهی اوقات برنامه ریزی نادیده گرفتن یک جزئی به چالش کشیدن رفتار موثر ترین راه برای حرکت از طریق روز. یکی دیگر از گزینه است برای توصیف آنچه که شما در حال دیدن و ارائه برخی از گزینه های.

“وای شما یک مقدار زیادی از انرژی و فقط لگد درب…. می تواند به شما به من نشان می دهد خود را 20 بهترین clucking مرغ حرکت می کند؟” گفت: غیر منتظره حرکت می کند بچه ها به تفریح و بازی انطباق.

اگر خستگی است, ساخت این, سخت, سعی کنید یک پدربزرگ و مادر بزرگ-تایید ضرب المثل: “اضافه کردن آب و یا هوای تازه است.” این می تواند شامل تکه های یخ و حمام و رنگی آب راه رفتن در اطراف بلوک و یا حتی لکه بینی پرندگان یا مدفوع سگ شمع از یک پنجره باز کنید.

7. تنظیم مجدد و حرکت (زمانی که شما نمی توانید)

ناخوشایند طغیان و یا کلمات خشن می تواند برای همه اتفاق می افتد. آن را گاهی اوقات مفید برای پدر و مادر به ارائه مختصری از عذرخواهی و به آرامی حرکت می کند به فعالیت های جدید.

آن را به همان اندازه مهم است که به نیروی عذرخواهی از فرزند خود را که می تواند پیامد ناخواسته از همه چیز بدتر بود. هنگامی که شما در این “بازنشانی” حالت سعی کنید فکر می کنم در نقاط بالا گرفتن پایین به سطح خود را در حال مسخره و یا توجه به کوچک مثبت آن را آسان تر به حرکت روز خود را.

8. سخاوتمندانه با محبت

در سراسر گونه آسایش فیزیکی یک راه قدرتمند برای مدیریت حوادث استرس. تا آنجا که خود را مطلق مقدار از زمان خانواده ممکن است را فشار اضافی و یا دست نگه داشتن به طور خودکار جذاب است که اغلب دقیقا آنچه که بچه ها نیاز به مدیریت احساسات بزرگ است که نهفته در زیر سطح.

ما امیدواریم که این لیست را فراهم می کند برخی از اطمینان است که شما می تواند ارائه دهد بچه های خود را دقیقا آنچه آنها نیاز به احساس دوست داشتنی و امن و پشتیبانی می کند. اگر شما در حال خواندن این, شانس هستند که شما در حال حاضر در حال ارائه است.

سعی کنید این راهنمایی برای کمک به کاهش بیماری همه گیر استرس والدگری. نویسنده ارائه شده

اگر شما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را در طول همه گیر ما در حال تحقیق در مورد چگونه پدر و مادر از کودکان 0-8 سال مدیریت هستند و چه چیز دیگری نیاز آنها در ParentingDuringThePandemic.com. هدف نهایی ما این است که به توسعه منابع برای جوامع ما را بهتر برآورده ساختن نیازهای خانواده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de