و بهداشت: 10 دقیقه یک روز در طبیعت می تواند به کاهش استرس و اضطراب – کارشناس توضیح می دهد

در سراسر جهان و دانشگاه-دانش آموزان در حال تجربه سطوح بالایی از استرس و روانی بیمار-سلامت است. برای مثال در ده سال گذشته در انگلستان بوده است پنج برابر افزایش در تعداد از دانش آموزان گزارش مشکلات روحی و روانی از جمله اضطراب و افسردگی و اسکیزوفرنی.

برخی از رایج ترین مشکلات روحی و روانی تجربه شده توسط ما دانش آموزان شامل قریب به اتفاق اضطراب احساس خیلی افسرده آن را دشوار است به عملکرد و ناامیدی. حتی برخی گزارش ها فکر خودکشی. در عین حال با وجود ذهنی بیمار-سلامت تبدیل شدن به طور فزاینده ای رایج در میان دانش آموزان بسیاری از چهره انتظار طولانی و یا دسترسی محدود به خدمات بهداشت روان.

اما بدن در حال رشد از تحقیقات نشان می دهد که یکی از راه های بهبود سلامت روان ما ممکن است به عنوان ساده به عنوان گرفتن در خارج از منزل. در واقع یک بررسی اخیر از شواهد پیدا کردم به عنوان کمی تا 10 دقیقه بعد از قرار گرفتن در معرض به طبیعت می تواند مفید به دانش آموزان – اگرچه هشدارهای.

شواهد نشان می دهد که بودن در محیط های طبیعی می تواند کمک به کاهش استرس و بهبود سلامت روانی. در حالی که این راه حل ممکن است صدا های امیدوار کننده, پیدا کردن فرصت برای دسترسی به محیط های طبیعی می تواند محدود شود. بسیاری از دانش آموزان به صرف اکثریت از وقت خود را در داخل خانه تحصیل و حضور در سخنرانی ها یا در کتابخانه.

مطالعات متعدد به دنبال مزایای بهداشت و درمان از بودن در طبیعت شروع کرده اند با تمرکز بر روی پیدا کردن چگونه ما نیاز به صرف در طبیعت به منظور تجربه بهبود سلامتی. یک مطالعه نشان داد که یک طبیعت بازدید از 20 تا 30 دقیقه سه بار در هفته بود و موثر برای کاهش سطح کورتیزول (این “استرس” هورمون) در بدن است.

مطالعه دیگری نشان داد صرف حداقل 120 دقیقه در یک محیط طبیعی – در مقایسه با داشتن تا به حال هیچ تماسی با طبیعت در هفته گذشته – به طور قابل توجهی افزایش احتمال که یک فرد را گزارش احساس در سلامتی و داشتن تندرستی. با این حال هیچ یک از این مطالعات به طور خاص متمرکز در کالج یا دانشگاه سن دانش آموزان است.

حداقل دوز

بررسی اخیر به دنبال شناسایی حداقل طبیعت دوز مورد نیاز به بهبود سلامت روانی – دانشگاه-دانش آموزان و چه نوع از طبیعت مبتنی بر فعالیت های این مزایا را از آمد. آنها در مجموع 14 مطالعات که در مجموع شامل 706 دانش آموزان از ژاپن و آمریکا و سوئد است.

نویسندگان نگاه به طور خاص در مطالعات منتشر شده در زبان انگلیسی یا فرانسه که در آن شرکت کنندگان بین سنین 15 و 30 ساله. آنها همچنین نگاه تنها در مطالعات مورد بررسی قرار چقدر زمان برای یک فرد نیاز به صرف در طبیعت, آیا مطالعه نظارت تغییرات شرکت کننده سلامت روانی و مقایسه این تغییرات در سراسر حداقل دو محیط. تمام مطالعات آنها در مقایسه با محیط های شهری به محیط های طبیعی (مناطق مانند ذخایر طبیعت, جنگل, پارک های شهری و طبیعت مناطق در دانشگاه ها).

به طور کلی بررسی متوجه شد که در مقایسه با برابر زمان صرف شده در یک محیط شهری به عنوان کمی به عنوان 10 تا 20 دقیقه (و تا 50 دقیقه) از نشستن و یا راه رفتن در طیف وسیعی از تنظیمات led قابل توجهی بهبود سلامتی. این شامل کاهش ضربان قلب و فشار خون و کورتیزول بهبود خلق و خو و کاهش اضطراب است.

فضای سبز در محوطه دانشگاه مهم هستند. aslysun/ شاتر

این یافته ها در حمایت از نتایج مطالعات قبلی که نگاه مردم در تمام سنین است. این نشان می دهد که دانشگاه های تنظیمات می تواند دوز به طور منظم از طبیعت به هدف و بهبود سلامت روانی دانش آموزان خود را. دانش آموزان همچنین ممکن است انجام این کار به خوبی به عنوان سمبل طبیعت قرار گرفتن در معرض خود را به هر روز زندگی می کند به عنوان یکی از راه های مبارزه با استرس و روانی بیمار-سلامت است.

اما با وجود این تشویق یافته های آنها باید با احتیاط تفسیر کرد. بسیاری از مطالعات موجود در این بررسی انجام شده در ژاپن و در شرکت کنندگان مرد. بنابراین این یافته ها ممکن است درست برای دانش آموزان از همه جنس و از سراسر جهان است.

همچنین مشخص نیست که آیا دانش آموزان مورد مطالعه قرار شد از درد و رنج روانی بیمار-سلامت در زمان پژوهش. در حال ظهور شواهد نشان می دهد که طبیعت قرار گرفتن در معرض ممکن است مفید برای افراد مبتلا به کم تندرستی. بنابراین مهم است که برای تعیین گروه از دانش آموزان این نوع تجربه را بیشتر بهره مند شوند.


ادامه مطلب: اضطراب و افسردگی: چرا پزشکان تجویز باغبانی به جای مواد مخدر


این بررسی همچنین موفق به بررسی آنچه به نفع فعالیت فیزیکی (به غیر از راه رفتن) در محیط های طبیعی را داشته باشد. به اصطلاح “سبز ” ورزش” نشان داده شده است به فواید بیشتری نسبت به طبیعت و قرار گرفتن در معرض و یا فعالیت فیزیکی به تنهایی و در نتیجه بیشتر و بهبود در اعتماد به نفس و خلق و خوی.

در نهایت محققان را شامل نمی شود یک متاآنالیز از مطالعات – یک روش برای گرد هم آوردن چندین مطالعات علمی برای پیدا کردن هر گونه عوارض – به منظور تعیین قدرت به طور کلی شواهد. و نه آن را در نظر بگیرید تعصب و یا کیفیت مطالعات گنجانده شده است. بنابراین روشن نیست که چگونه قوی اثر کلی است و یا چگونه قابل اعتماد شامل مطالعات هستند. تحقیقات بیشتر نیاز به آدرس این شکاف.

بر اساس یافته های این بررسی و بدن در حال رشد از تحقیقات است که پشتیبانی از سلامت روانی مزایای طبیعت قرار گرفتن در معرض و سبز و ورزش هر دو دانش آموزان و عموم مردم باید سعی کنید به صرف زمان در طبیعت به عنوان بخشی از زندگی روزانه خود را به عنوان راهی برای مبارزه با استرس و بهبود سلامت روانی ،

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>