COVID-19 بیماری ناشی از رمان coronavirus یک چالش برای همه.

ما می دانیم مثبت حمایت اجتماعی می تواند به بهبود ظرفیت و توانایی ما برای کنار آمدن با استرس است. اما در حال حاضر ما در حال پرسید: برای حفظ فاصله از دیگران به حداقل رساندن گسترش ویروس.

بسیاری از مردم در مواجهه با دوره اجرا انزوا اگر آنها اعتقاد به COVID-19 شده اند و یا در تماس با کسی که.

حتی کسانی از ما که به نظر می رسد سالم هستند که به کارگردانی تمرین های اجتماعی فاصله طیف وسیعی از استراتژی های طراحی شده به سرعت گسترش بیماری و حمایت از گروه های آسیب پذیر از تبدیل شدن به آلوده.

در میان چیزهای دیگر, این به این معنی که ما در اطراف دیگران ما نباید بیش از حد نزدیک است و باید اجتناب از چیزهایی مانند بوسیدن و دست دادن.

این توصیه را دیده است لغو مراسم بزرگ بیش از 500 نفر در حالی که گروه های کوچکتر و سازمان نیز نقل مکان کرد به انصراف از رویدادها و فعالیت های منظم. بسیاری از محل های کار با ظرفیت برای انجام این کار باید پرسید کارکنان خود را برای کار از خانه.


ادامه مطلب: Coronavirus: چرا ما لغو اجتماعات بزرگ? و دیگر چه اجتماعی فاصله’ گزینه های سمت چپ ؟


در حالی که آن را بسیار مهم برای کاهش گسترش COVID-19 تمرین های اجتماعی فاصله را در کمتر چهره به چهره تعاملات اجتماعی به طور بالقوه افزایش خطر ابتلا به تنهایی.

انسان ها موجودات اجتماعی

اجتماعی فاصله و خود انزوا خواهد بود یک چالش برای بسیاری از مردم است. دلیل این است که انسان ها ذاتی اجتماعی است. از تاریخ مدرن و روز ما زندگی می کردند در گروه در روستاها جوامع و خانواده واحد است.

در حالی که ما می دانیم انزوای اجتماعی است که تاثیر منفی بر سلامت ما واقعا نمی دانم در مورد چه اثرات اجباری (و احتمالا طولانی مدت) انزوای اجتماعی می تواند باشد.

اما ما انتظار آن را می تواند افزایش خطر ابتلا به تنهایی در جامعه است. تنهایی احساس بودن اجتماعی جدا شده است.

اگر شما یک گوشی هوشمند, چرا تماس تصویری به جای فقط صحبت کردن در تلفن. شاتر

گزارش های اخیر نشان داده اند تنهایی است که در حال حاضر یک موضوع مهم برای استرالیایی ها از جمله افراد جوان است.

تنهایی و انزوای اجتماعی همراه با مشابه افزایش خطر مرگ قبل: 26 درصد و 29 درصد در مقایسه با کسی که تنهایی و یا اجتماعی جدا شده است.


ادامه مطلب: 1 3 در بزرگسالان جوان تنهایی است – و تاثیر آن بر سلامت روان


افرادی که از نظر اجتماعی آسیب پذیر از جمله افراد مسن هستند به احتمال زیاد به تلاش بیشتر را از طریق این دوره مشخص.

اگر افراد مسن مجبور به خود منزوی کردن ما ندارد و طرح های احتمالی برای کمک به کسانی که تنها هستند و/یا پیچیده مشکلات سلامتی.

در حالی که ما نمی تواند جایگزین ارزش چهره به چهره تعامل ما نیاز به انعطاف پذیر و فکر می کنم خلاقانه در این شرایط است.

می تواند ما را در تجهیز افراد مسن با تکنولوژی اگر آنها نمی, در حال حاضر دسترسی داشته باشند یا آنها را میآموزد که چگونه به استفاده از دستگاه های خود را اگر آنها مطمئن نیستید ؟ برای کسانی که هنوز زندگی در خانه می تواند ما را در تعامل با همسایه برای بررسی در ، می تواند به ما نشان می دهد حمایت از ما با پیدا کردن زمان برای نوشتن نامه های, یادداشت ها و یا تماس های تلفنی?


ادامه مطلب: می توانید من را سگ برای پیاده روی ؟ آیا من می توانم قرار دادن کودکان و نوجوانان به تخت ؟ آنچه شما باید و نباید انجام دهید اگر شما در coronavirus خود انزوا


حمایت از یکدیگر

تحقیقات نشان می دهد یک دوره عدم اطمینان و عدم کنترل در زندگی روزمره ما می تواند منجر به افزایش اضطراب.

در زمان هایی از این دست ضروری است ما از یک دیگر و نشان دادن محبت به کسانی که به آن نیاز دارید. این یک تجربه مشترک است که استرس زا برای همه – و ما نمی دانیم که چه مدت آن را برای رفتن برای.

خوشبختانه مثبت حمایت اجتماعی می تواند به بهبود انعطافپذیری ما برای مقابله با استرس است. بنابراین استفاده از تلفن و اگر شما می توانید و جمع آوری یک گروه از مردم را به ماندن در تماس با.

افراد مسن ممکن است بیشتر مستعد ابتلا به احساس تنهایی اگر آنها مجبور به جدا. شاتر

بیشتر مثبت تعاملات اجتماعی – حتی از راه دور – می تواند کمک به کاهش تنهایی. نشان دادن علاقه واقعی در دیگران به اشتراک گذاری اخبار مثبت و بالا آوردن خاطرات قدیمی می تواند به افزایش روابط ما.

متصل ماندن

در اینجا برخی از نکات باقی می ماند متصل زمانی که شما در حال تمرین های اجتماعی فاصله و یا در قرنطینه:

  1. فکر می کنم در مورد چگونه شما می توانید ارتباط برقرار کردن با دیگران بدون قرار دادن سلامت خود را (یا آنها) در خطر است. می تواند به شما صحبت می کنند و به همسایگان خود را از بیش از یک حصار و یا در سراسر بالکن? ما دیده ایم این در ایتالیا

  2. اگر شما دسترسی به آن با استفاده از فن آوری به ماندن در تماس است. اگر شما یک گوشی هوشمند با استفاده از قابلیت های ویدیویی (دیدن کسی حالات چهره می تواند کمک به افزایش ارتباط)

  3. بررسی خود را با دوستان و خانواده و همسایگان به طور منظم. هر کجا که شما می توانید کمک به مردم در زندگی خود را که ممکن است بیشتر در معرض خطر (برای مثال کسانی که با عدم دسترسی به اینترنت یا که می تواند به راحتی با استفاده از اینترنت به فروشگاه آنلاین)

  4. صرف زمان اتصال با مردم شما در زندگی با. اگر شما در یک مستند وضعیت استفاده از این زمان خود را برای بهبود روابط موجود

  5. مدیریت سطح استرس خود را. ورزش, مدیتیشن, و نگه داشتن به زندگی روزمره تا آنجا که شما می توانید

  6. آن را نه فقط خانواده و دوستان که نیاز به حمایت و اما دیگران در جامعه خود را. نشان دادن محبت به دیگران نه تنها به آنها کمک می کند اما همچنین می تواند افزایش درک خود را از هدف و ارزش بهبود خود را به خوبی بودن.


ادامه مطلب: Coronavirus استرس زا است. در اینجا برخی از راه برای کنار آمدن با اضطراب


بنابراین تفکر را در نظر گرفته و خلاق به ببینید که چگونه شما می تواند کمک به حداقل رساندن نه تنها گسترش COVID-19 اما آن اثرات اجتماعی و روانی بیش از حد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de