برف پارو: سالم ورزش یا فعالیت کشنده?

زمستان را فقط بیش از یک ماه و در حال حاضر از ساحل به ساحل عمده طوفان رسید. در حالی که برف می تواند با ارائه فرصت های مختلف برای فعالیت در فضای باز مانند اسکی, snowshoeing, اسکیت و سورتمه برای بسیاری از مردم آن را به معنی گرفتن یک بیل به پاک کردن پیاده رو و یا حفاری ماشین.

به عنوان یک ورزش و سلامت محقق و تایید می کنم که برف پارو عالی فعالیت فیزیکی است. آن را با این نسخهها کار هر دو بالا و پایین بدن و این نوع از فعالیت های انجام شده به طور منظم می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و مرگ زودرس. در آزمایشگاه تست, برف پارو معادل شدید فعالیت بدنی مانند دویدن بر روی تردمیل. برای بسیاری از مردم این خواهد بود در یا نزدیک به خود را حداکثر تناسب اندام ظرفیت.

یک سرباز از 4 هنگ توپخانه بر اساس CFB در Gagetown پاک برف در اقامت در سنت جان, NL, در ماه ژانویه سال 2020 پس از یک وضعیت اضطراری اعلام شد پس از یک طوفان بزرگ است. کانادا پرس/اندرو Vaughan

هر زمستان در بیمارستان پذیرش از افراد دچار درد قفسه سینه یا حمله قلبی را افزایش دهد پس از بارش برف. کانادا یک مطالعه گزارش شده 34 درصد افزایش خطر مرگ در مردان به علت حمله قلبی در روز پس از 20 سانتی متر یا بیشتر از برف است.

بیش از یک دوره دو ساله هفت درصد از 500 حاد قلبی در طول زمستان نسبت داده شد به برف پارو. در ایالات متحده حدود 770 مردم گزارش به اورژانس سالانه برای قلب های مربوط به حوادث به عنوان یک نتیجه از پارو برف که نزدیک به 100 نتیجه در مرگ و میر.

با توجه به اين يافته ها یکی فکر می کنم که ما باید از برف پارو در تمام هزینه. اما با چند استثنا آن را متفاوت از دیگر شدید فعالیت فیزیکی است.

وقتی که یکی از فعال کار عضلات تقاضای اکسیژن بیشتر باعث قلب به ضرب و شتم سریع تر و قوی تر است. این استرس بر روی قلب در نتیجه یک افزایش کوچک در خطر داشتن یک حمله قلبی یا ایست قلبی ناگهانی است. این خطر بسیار کوچک; درباره یک مرگ در 36.5 میلیون ساعت از ورزش نسبت به یک در 59.4 میلیون ساعت نشستن. این قرار به چشم انداز اگر شما زندگی می کنند به 80 سال است که تنها از 700 ، 000 ساعت.

برف پارو: یک طوفان کامل برای قلب

چه مجموعه برف پارو جدا از دیگر فعالیت های است که آن را انجام داده و در آب و هوای سرد. طول می کشد تا بدن ما دیگر برای گرم کردن. در معرض آب و هوای سرد باعث می شود ما به انقباض عروق در یک زمان هنگامی که ما می خواهیم آنها را به باز کردن اجازه می دهد تا جریان خون بیشتر به قلب ما و کار عضلات. این می تواند منجر به افزایش فشار خون و جریان خون ضعیف به نتیجه بیشتر در کار برای قلب است. در واقع آب و هوای سرد ما را در معرض خطر بیشتری برای حمله قلبی و سکته مغزی.

اما احتمالا مهم ترین عامل بیماری از افرادی که دچار حمله قلبی یا مرگ ناگهانی قلبی به عنوان یک نتیجه از برف پارو. این افراد تمایل به هر دو و یا در خطر ابتلا به بیماری های قلبی و به طور کلی غیر فعال است. برای بسیاری از این مردم, برف پارو ممکن است بیشتر فعالیت شدید انجام می دهند. و با یک کم سطح تناسب اندام استرس در قلب به علت بارش برف پارو بالاتر است و خطر مرگ نیز بیشتر است.

حفر پس از بارش برف سنگین در سنت جان, NL, در ماه ژانویه سال 2020 است. کانادا پرس/اندرو Vaughan

در نهایت زمینه برف پارو نیز متفاوت از دیگر فعالیت های. آن را اغلب به عنوان کار سخت و طاقت فرسا به پایان خواهد رسید به عنوان سریع به عنوان امکان پذیر است. یکی ممکن است در عجله برای گرفتن ماشین برای رفتن به محل کار و یا گرفتن بچه ها به مدرسه. این ترکیبات اولین نکته در مورد قرار گرفتن در معرض آب و هوای سرد است که ما اجازه نمی دهد که بدن ما برای گرم کردن مثل ما که با ورزش. ما اغلب دست کم گرفتن تلاش مورد نیاز برای انجام فعالیت های ما به عنوان کارهای مانند برف پارو و به این دلیل ما نمی آماده سازی جسمی و ذهنی برای آنها.

آن را نه تنها قلبی که فرستادن مردم به اورژانس به علت بارش برف پارو. اکثریت قریب به اتفاق متوسط 11,500 صدمات در ایالات متحده هر سال در نتیجه عضلات گونه ها و اشک و کمر آسیب. با توجه به یک بیل از برف ممکن است وزن بین 10 و 30 پوند با بلند کردن مکرر این می تواند تلفات در بدن است.

درمان برف پارو مانند هر ورزش شدید

اما تعدادی از راه های که در آن شما می توانید خود را به حداقل رساندن خطر آسیب. این اولین بار است که به طور منظم فعال است. افرادی که فعال هستند باید بالاتر از سطح تناسب اندام و بهتر قادر به تحمل تنش از فعالیت شدید. در ضمن افرادی که ورزش نمی کنند به طور منظم باید هفت برابر بیشتر در معرض خطر داشتن مرگ ناگهانی قلبی.

یک زن با یک بیل برف در مونترآل ژانویه 2018. کانادا پرس/گراهام هیوز

همانطور که با هر گونه فعالیت بدن شما نیاز به زمان برای گرم کردن به کار موثر. شروع آهسته و عجله نیست. با استفاده از یک کوچکتر بیل را کاهش احتمال آسیب دیدگی عضلات. متناوبا در طول زیادی بارش برف شروع به پارو اولیه قبل از آن تجمع می یابد و فراموش مقدار کوچکتر در طول روز است.

برای افرادی که بیماری قلبی داشته باشید از محدودیت های خود را برای فعالیت است. پوشیدن یک مانیتور ضربان قلب در حالی که پارو یک راه خوب برای بررسی چقدر کار شما در حال انجام است. و اگر شما نیاز به کمک از یک عضو خانواده دوست و یا همسایه. اگر شما زندگی می کنند در نزدیکی کسی که تحرک مسائل است که پارو سخت بود یک فرشته برف و حفاری در.

پارو برف فعالیت است که باید انجام شود در برخی از نقطه در هر زمستان و این مهم به تشخیص آن است که بیش از فقط یک کار سخت و طاقت فرسا: این یک فعالیت شدید شبیه به در حال اجرا و یک راه عالی برای فعال می شود.

اسکات لیر هفته می نویسد: وبلاگ احساس سلامت با دکتر اسکات لیر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

خرید کتاب زبان اصلی

آموزش سئو