بنابراین در اینجا ما در حال تکمیل اجتماعی ما فاصله مهارت در حالی که مدارس ورزشی و دیگر اشکال تعامل اجتماعی هستند نامحدود نگه دارید با یک ویروس خطرناک به نام پس از یک (شاهوار) تاج. Coronavirus نامگذاری شده است به این دلیل که مرکز پاکت احاطه شده و پروتئین به نام خوشه peplomers. این پروتئین کمی خوشه ویران زمانی که آنها متصل به بافت ریه و ربودن غیر این صورت بافت سالم به ساخت یک برنامه به طور بالقوه کشنده coronavirus ارتش از مهاجمان.

به این دلیل که ویروس حل و فصل در درجه اول با دستگاه تنفسی – بینی و دهان و ریه ها – آن است که بسیار مسری است که مردم عطسه و سرفه و یا ارز قطرات تنفسی با دیگران است. با وجود اهميت اجتماعی فاصله بوده است اجتماعی ناامیدی برای بسیاری از رزمندگان آخر هفته, تیم, ورزش, ورزشکاران متعصب تناسب اندام و ورزشی طرفداران که پیدا رفاقت بیوشیمیایی شادی از دوپامین سراسیمه و یا کاهش استرس از طریق ورزش منظم و ورزش است.

ما هر دو ورزش دانشمندان که به مطالعه ورزشکار ایمنی و بهداشت. ما نیز با افتخار ورزش معتادان که پیدا کردن چشم انداز ورزش نیست تقریبا به عنوان اخلال به عنوان چشم انداز این بیماری است.

در اینجا چگونه ورزش بر سیستم ایمنی بدن در پاسخ به آنفولانزا و برخی از راهنمایی های عملی در چقدر مردم باید (و نباید) ورزش است.

دونده مسابقه در Humana Rock ‘n’ Roll 5K در فوریه 08, 2020 در نیواورلئان. گتی ایماژ برای Rock ‘n’ Roll ماراتن/جاناتان Bachman

نگاه برای ‘درست’ مقدار

هر دو بیش از حد و بیش از حد کمی بد هستند در حالی که در جایی در وسط فقط حق است. دانشمندان معمولا اشاره به این آماری پدیده ای به عنوان “J-شکل” منحنی. تحقیقات نشان داده است ورزش می تواند تاثیر سیستم ایمنی بدن. ورزش ایمنی اشاره به هر دو سیستمیک (کل بدن پاسخ سلولی) و مخاطی (پوشش مخاطی دستگاه تنفسی) پاسخ به یک عامل عفونی است که زیر این J-شکل منحنی.

یک مطالعه بزرگ نشان داد که خفیف تا متوسط ورزش – انجام حدود سه بار در هفته – کاهش خطر مرگ در طول هنگ کنگ شیوع آنفولانزا در سال 1998 است. هنگ کنگ مطالعه در 24,656, چینی, بزرگسالان که درگذشت در طول این شیوع. این مطالعه نشان داد که افرادی که هیچ در تمام ورزش یا ورزش بیش از حد, بیش از پنج روز از ورزش در هر هفته – در بزرگترین خطر مرگ در مقایسه با افرادی که ورزش در حد متوسط.

علاوه بر این مطالعات انجام شده بر روی موش نشان داده است که ورزش منظم انجام دو تا سه ماه قبل به عفونت کاهش شدت بیماری و بار ویروسی در افراد چاق و غیر چاق موش.

بنابراین محدود حیوانی و انسانی داده ها با احتیاط نشان می دهد که ورزش کردن به مدت سه روز در هر هفته دو تا سه ماه قبل بهتر آماده سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با عفونت های ویروسی.

اگر ما اعمال می شود به طور منظم ؟ خواهد شد راه اندازی مجدد ورزش منظم می تواند خوب یا بد ؟ داده های محدود نیز به دست آمده از موش ها نشان می دهد که ورزش متوسط به مدت 20 تا 30 دقیقه یک روز پس از آلوده شدن با ویروس آنفلوانزا را بهبود می بخشد شانس زنده ماندن. در واقع 82 درصد از موش ها که اعمال 20-30 دقیقه در روز در طول دوره کمون یا زمانی بین آلوده شدن با آنفولانزا و نشان دادن علائم و جان سالم به در برد. در مقابل تنها 43 درصد از غيرفعال موش و 30 درصد از موش هایی که انجام ورزش شدید – و یا 2.5 ساعت ورزش در روز – جان سالم به در برد.

بنابراین حداقل در موش های آزمایشگاهی خفیف تا متوسط ورزش نیز ممکن است محافظ پس از ما دریافت آلوده با ویروس آنفلوانزا در حالی که کمی ورزش خوب است در حالی که هیچ ورزش – و یا حتی بیش از حد ورزش – بد است.

برای کسانی که “متعهد ورزشکاران” چقدر ورزش است که احتمالا بیش از حد در طول یک آنفولانزای همه گیر? روشن است که هر دو بیش از حد ورزش و ورزش در حالی که بیمار را افزایش می دهد خطر ابتلا به عوارض پزشکی و در حال مرگ.

ما در مطالعات انجام شده بر روی هر دو دانشگاهی بازیکنان فوتبال و صلیب کشور دونده نشان داد که کاهش در ایمونوگلوبولین ترشحی یا “sIgA” زمانی که ورزشکاران به رقابت پرداختند و آموزش دیده ، به دنبال یک آنتی بادی پروتئین مورد استفاده توسط سیستم ایمنی بدن برای خنثی کردن عوامل بیماری زا از جمله ویروس ها.

SIgA نیز ارتباط تنگاتنگی با دستگاه تنفسی فوقانی عفونت (URTI). زمانی که sIgA سطح پایین URTI معمولا بالا برود. ما شاهد این رابطه در بازیکنان فوتبال در حالی که بازیکنان از خود نشان داد اکثر URTI علائم زمانی که خود را sIgA سطح پایین. این به طور غیر مستقیم نشان می دهد که بیش از ورزش بدون بازیابی کافی ممکن است بدن ما بیشتر در معرض حمله, به خصوص توسط ویروس های تنفسی. بنابراین وقتی که می آید به ایمنی مطالعات ما نشان می دهد که ورزش بیشتر لزوما بهتر نیست.

چقدر ورزش ممکن است فقط درست است ؟

در اینجا برخی از دستورالعمل ها بر اساس مقدار مناسب – برای اکثر مردم است.

  • انجام خفیف تا متوسط ورزش (20 تا 45 دقیقه) تا سه بار در هفته.

  • در تلاش برای حفظ (و نه به دست آوردن قدرت و یا تناسب اندام در طول دوره قرنطینه.

  • آیا اجتناب از تماس فیزیکی در طی ورزش مانند بازی تیم ورزشی است که به احتمال زیاد به افشای شما به مایعات مخاطی و یا دست به چهره تماس بگیرید.

  • شستشو و ضد عفونی کردن تجهیزات پس از استفاده.

  • اگر شما با استفاده از یک جای بدنسازی, پیدا کردن یکی که به اندازه کافی تهویه مناسب و ورزش به دور از دیگران برای جلوگیری از قطرات است.

  • باقی می ماند و درگیر با هم تیمی های خود از طریق رسانه های اجتماعی به جای گردهمایی های اجتماعی و یا تماس بگیرید.

  • غذا خوردن و خواب خوبی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما.

  • خوشبین باقی می ماند که این نیز بگذرد.

چقدر ورزش ممکن است بیش از حد خطرناک است ؟

در اینجا برخی از چیزهایی که نباید انجام دهید:

  • نه ورزش گذشته خستگی را افزایش می دهد که خطر عفونت. به عنوان مثال می شامل ماراتن در حال اجرا که باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری از 2.2% به 13% بعد از مسابقه.

  • انجام ورزش نیست و اگر شما هر گونه علائم شبه آنفولانزا.

  • نه ورزش بیش از پنج روز در هفته است.

  • آیا ورزش در شلوغ فضاهای محصور شده است.

  • آیا به اشتراک گذاری نوشیدنی و یا غذا خوردن ظروف.

نمی overdrink مایعات به خصوص زمانی که بیمار به سعی و “دفع” سموم و یا جلوگیری از کم آبی است. این درست نیست که شما می توانید “دفع” سموم.

J-شکل (“فقط حق”) منحنی نشان می دهد که ورزش مانند بسیاری از چیزهای بهتر است در حد اعتدال. ایمن ماندن در خارج وجود دارد و خلاق – بازی ما این است که نه بیش از فقط به طور موقت به حالت تعلیق درآمد.

[دریافت حقایق در مورد کوروناویروس و آخرین تحقیقات. ثبت نام برای خبرنامه ما شوید.]

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی

آموزش سئو