کاهش استرس در محل کار و جلوگیری از فرسودگی شغلی – یک روانشناس توضیح می دهد که چگونه

چگونه کسانی که قطعنامه های سال جدید کار را برای شما? عادات قدیمی را در حال حاضر بازگشت و برای بسیاری از – شما تنها نیستید اگر شما در حال حاضر متوقف شده که با استفاده از جدید عضویت در بدنسازی. به طور مشابه, شما در شرکت خوب اگر 2020 در حال حاضر شما تاکید.

استرس و خستگی مزمن مانند فرسودگی شغلی است که به امری عادی در محیط مدرن. مردم در حال غرق شدن در زیر فشار یک حضور فرهنگی است که ستایش در حال حاضر در کار در هزینه های بهداشتی خود را. اما چرا دقیقا این اتفاق می افتد و آنچه شما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از آن ؟

Presenteeist فرهنگ است که می بینیم کارکنان ساعات طولانی کار شده اند مربوط به نرخ های بالاتر از فرسودگی شغلی است. این مخالف غيبت. مردم حضور در محل کار هنگامی که بیمار و یا حتی کار زیاد و این یک عادت است که شایع تر از ما فکر می کنم. کارکنان احساس می کنند قادر به چالش کشیدن این فرهنگ به دلیل آنها را مشاهده کنید هر کس دیگری انجام چیزی مشابه به همین.

مردم که رفتن به محل کار هنگامی که بیمار یا کار ساعت های طولانی تر از انتظار می رود اغلب در کمتر از ظرفیت کامل خود را. مطالعات نشان می دهد این نتایج در کاهش بهره وری.


ادامه مطلب: ساعت های طولانی را در دفتر می تواند کشتن شما – و در این مورد کوتاه هفته کارگر


یک مطالعه در هلند به دنبال در انواع مشاغل یافت که presenteeism ممکن است به نظر می رسد سود آور برای شرکت در ابتدا به دلیل کاهش غیاب کارکنان. اما در دراز مدت presenteeism منجر به سطوح بالاتری از بیماری و غیبت بعد از آن.

مطالعات دیگر نشان داده است که presenteeism می تواند باعث کاهش بهره وری در فرد کارمند با حداقل یک سوم است و کم هزینه تر به کارفرما نسبت به همتای خود غيبت. آن هم چیزی است که باعث می شود کارکنان بیمار است.

سازمان جهانی بهداشت رسما طبقه بندی فرسودگی شغلی به عنوان یک “شغلی پدیده”. آن تعریف شده است به عنوان “سندرم conceptualised به عنوان مزمن ناشی از استرس در محل کار است که موفق”. و آن این است که با احساس تخلیه انرژی یا خستگی منفی و بدبینانه احساسات خود را به سمت کار و کاهش در عملکرد.

شروع در بالا

مقابله با فرسودگی شغلی است که مسئولیت هر دو سازمان و کارکنان خود را. اگر بهبود سلامت خود را یک اولویت برای شما کار خود را سلامت نقش بسیار مهمی در این – هر دو جسمی و ذهنی.

رهبران نیاز به به عنوان مثال منجر شود. وجود دارد یک اثر trickle-down در رهبری که در آن زیردستان کپی کسانی که در بالا آنها را. آنها نمی خواهند به نظر می رسد ضعیف و احساس می کنند نیاز به فشار خود را بیشتر. اگر رهبران شروع به گرفتن معافیت ناهار رفتن برای یک پیاده روی در وسط روز و خروج مناسب ساعت است که مجموعه یک مثال خوب برای تیم خود است.

اگر شما یک مدیر هستید و شما را بیشتر و بیشتر presenteeist رفتار شرم فرهنگ می تواند تاثیر خود را در سازمان است. در نظر مقابله با این سر ، ارائه میوه تشویق پیاده روی خارج و به کارکنان خود را به در زمان ترک. اینها فقط برخی از تغییرات کوچک شما می توانید برای کمک به ایجاد یک سالمتر محل کار. اگر شما می توانید محل کار سلامتی مشاوران برای اجرای کارگاه های آموزشی برای شما و تیم خود را.

می گویند هیچ به ناهار al desko. دیما Sidelnikov / Shutterstock.com

بهداشت و درمان شروع می شود در خانه

اگر شما یک کارمند هستید شما نباید انتظار رئیس خود را تنها مسئول محل کار خود را رفاه. شما همچنین نیاز به ایجاد تغییرات خود را. هیچ شرم در بازگشت به کسانی که قطعنامه های سال جدید به شما در تنظیم در ژانویه.

در اینجا برخی از راهنمایی برای از بین بردن استرس و کاهش شانس خود را از فرسودگی شغلی:

انتخاب یک اولویت است. نوشتن دقیقا آنچه شما می خواهید به اتفاق می افتد در این سال است. آیا شما به دنبال یک تغییر شغل یا ارتقاء ؟ آیا شما می خواهید را به اولویت زندگی خود را خارج از محل کار ؟ هنگامی که شما آنچه شما می خواهید, شما می توانید شروع به ایجاد تغییرات کوچک در کار نسبت به این.

تنظیم برخی از اهداف. هنگامی که شما ایجاد کرده اند دقیقا آنچه شما می خواهم برای رسیدن به تنظیم برخی از اهداف ماهانه. کار در سرعت است که مناسب شما. دستیابی به اهداف کوچکتر می تواند در نتیجه دوپامین افزایش است که خود را افزایش می دهد حس موفقیت و انگیزه.

خواب بهتر. اولویت بندی استراحت و بهبود بهداشت خواب را افزایش سیستم ایمنی بدن شما. گرفتن منظم در مورد ورود به سیستم خاموش دستگاه های الکترونیکی یک تا دو ساعت پیش از رفتن به خواب در شب را نیز بهبود کیفیت خواب خود را.


ادامه مطلب: چگونه یک کمبود خواب شما تاثیر می گذارد مغز و شخصیت


ورزش بیشتر. اگر شما در یک کار کم تحرک, دریافت بیشتر. مصرف ناهار می تواند کمک به رسیدن به وضوح ذهنی مورد نیاز برای تولیدی و انجام بیشتر کارهای چالش برانگیز است. شما همچنین جلوگیری از رکود بعد از ظهر.

کمک به دیگران در اطراف شما است. تحقیقات نشان می دهد که رفتار مانند حمایت از دیگران و دادن بازخورد مثبت به همکاران می تواند کمک به کاهش سطح استرس خود را و اثر است که خود استرس بر سلامت روان خود را.

کاهش استرس در محل کار و کاهش اثر آن را در شما پایین است به یک مخلوط فیزیکی و روانی حرفه. این همه مسئولیت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>