به عنوان ما جمعیت جهانی پیش بینی شده است به زندگی طولانی تر از همیشه قبل از آن مهم است که ما پیدا کردن راه هایی برای کمک به مردم زندگی سالم برای طولانی تر است. ورزش و رژیم غذایی اغلب اشاره به عنوان بهترین راه های حفظ سلامت خوب خوب به سال های گرگ و میش. اما اخیرا تحقیقات همچنین شروع به نگاه در نقش روده ما – به طور خاص ما میکروبیوم – بازی می کند در چه سن ما.

ما آخرین مطالعه نشان داده است که خوردن یک رژیم غذایی مدیترانه ای باعث میکروبیوم تغییرات مرتبط با بهبود در عملکرد شناختی و حافظه ایمنی و استحکام استخوان.

میکروبیوم روده پیچیده جامعه تریلیون میکروب است که زندگی نیمه دائم در روده. این میکروب باید co-تکامل یافته با انسان و حیوانات دیگر به شکستن مواد غذایی مانند اينولين arabinoxylan و نشاسته مقاوم است که فرد نمی تواند هضم کند. آنها همچنین کمک به جلوگیری از بیماری-باکتری از رشد است.

اما میکروبیوم روده است که بسیار حساس است و بسیاری از چیزها از جمله رژیم غذایی و داروها را به شما به ژنتیک شما و حتی شرایط مانند بیماری التهابی روده و سندرم روده تحریک پذیر می تواند همه تغییر microbiota روده جامعه است. این microbiota روده نقش یک چنین نقش بزرگی در بدن ما آن را حتی مربوط به تغییرات رفتاری از جمله اضطراب و افسردگی است. اما همانطور که برای دیگر میکروبیوم مربوط به بیماری هایی مانند دیابت نوع 2 و چاقی تغییرات در میکروبیوم تنها بخشی از این موضوع فرد ژنتیک و بد زندگی عوامل عمده.

پس از رژیم غذایی روزمره ما چنین بر میکروبیوم روده تیم ما کنجکاو برای دیدن اگر آن را می توان مورد استفاده برای ترویج تغذیه سالم از پیری است. ما در مجموع 612 مردم سالخورده 65-79 از انگلستان و فرانسه و هلند و ایتالیا و لهستان. ما خواسته نیمی از آنها را به تغییر رژیم غذایی نرمال خود را به یک رژیم غذایی مدیترانه ای برای یک سال کامل. این درگیر خوردن بیشتر سبزیجات و حبوبات و میوه و آجیل و روغن زیتون و ماهی و خوردن کمتر گوشت قرمز و چربی های اشباع شده. نیمی دیگر از شرکت کنندگان در گیر به رژیم غذایی معمول خود را.

مدیترانه میکروبیوم

ما در ابتدا در بر داشت که کسانی که به دنبال رژیم غذایی مدیترانه ای بهتر عملکرد شناختی و حافظه کمتر التهاب و بهتر استحکام استخوان. اما آنچه ما واقعا می خواستم بدونم که آیا یا نه میکروبیوم درگیر شد در این تغییرات است.

جالب توجه است اما جای تعجب نیست که یک فرد پایه میکروبیوم (گونه و تعداد میکروب های آنها تا به حال زندگی در روده قبل از شروع به مطالعه) متنوع توسط کشور. این پایه میکروبیوم است به احتمال زیاد انعکاس رژیم غذایی آنها معمولا خوردند کنار جایی که آنها زندگی می کردند. ما در بر داشت که شرکت کنندگان که به دنبال رژیم غذایی مدیترانه ای بود کوچک اما ناچیز تغییر در میکروبیوم تنوع – معنی وجود دارد تنها اندکی افزایش کلی تعداد و تنوع گونه های در حال حاضر.


ادامه مطلب: مدیترانه ای رژیم غذایی ممکن است به محافظت از مغز در سن, یافته های جدید نشان می دهد


اما زمانی که ما در مقایسه با چگونه صرفا یک فرد به دنبال رژیم غذایی با پایه میکروبیوم داده و خود را میکروبیوم بعد از رژیم غذایی ما قادر به شناسایی دو دل و روده میکروب گروه: رژیم غذایی-مثبت میکروب است که افزایش در رژیم غذایی مدیترانه ای رژیم غذایی و منفی میکروب که فراوانی کاهش می یابد در حالی که پیروی از رژیم غذایی است.

رژیم غذایی-مثبت میکروب ها میکروب است که رونق در رژیم غذایی مدیترانه ای. رژیم غذایی-منفی میکروب یا نمی تواند metabolise رژیم غذایی و یا آنها قادر به رقابت با رژیم غذایی-مثبت میکروب. این رژیم غذایی مثبت میکروب در ارتباط بودند با کمتر سستی و التهاب در بدن و سطوح بالاتری از عملکرد شناختی. از دست دادن رژیم غذایی-منفی میکروب نیز در ارتباط با همین پیشرفت های بهداشتی.

کسانی که به دنبال رژیم غذایی مدیترانه ای تا به حال سالم تر میکروب در روده. آلفا گاو 3D گرافیک/ شاتر

زمانی که ما در مقایسه با تغییرات در تعداد زیادی از این میکروب ها در گروه درمان (کسانی که در رژیم غذایی مدیترانه ای) و گروه کنترل (کسانی که زیر خود را به طور منظم در رژیم غذایی) ما تو را دیدم که افرادی که به شدت به دنبال رژیم غذایی مدیترانه ای افزایش یافته است این رژیم غذایی مثبت میکروب. اگر چه تغییرات کوچک بودند این پیدا شد و سازگار در تمام پنج کشور و تغییرات کوچک در یک سال می تواند برای اثر بزرگ در دراز مدت.

بسیاری از شرکت کنندگان نیز از پیش ضعیف (به معنی خود را استحکام استخوان و تراکم خواهد شروع به کاهش) در آغاز مطالعه بود. ما در بر داشت گروهی که خود به دنبال رژیم غذایی منظم شد frailer در طول دوره از یک سال مطالعه است. اما کسانی که به دنبال رژیم غذایی مدیترانه ای کمتر ضعیف.

ارتباط بین سستی التهاب و عملکرد شناختی به تغییرات در میکروبیوم قوی تر از پیوند بین این اقدامات و تغییرات در رژیم غذایی. این نشان می دهد که رژیم غذایی به تنهایی به اندازه کافی برای بهبود این سه نشانگر. بلکه میکروبیوم تا به حال به تغییر بیش از حد – و رژیم غذایی باعث این تغییرات به میکروبیوم.

این نوع از مطالعات در حال به چالش کشیدن و گران قیمت و میکروبیوم مجموعه داده است که اغلب دشوار است برای تجزیه و تحلیل از آنجا که بسیاری از داده ها-امتیاز به مطالعه از مردم وجود دارد در مطالعه است. یافته های ما در اینجا ممکن است به دلیل گروه بزرگی اندازه و طول مداخله.

اما ما می دانیم که پیروی از یک رژیم غذایی مدیترانه ای لزوما شدنی برای هر کسی که شروع به فکر کردن در مورد پیری معمولا در حدود سن 50. مطالعات آینده نیاز به تمرکز بر روی چه مواد تشکیل دهنده کلیدی در یک رژیم غذایی مدیترانه ای بودند مسئول این مثبت میکروبیوم تغییرات. اما در عین حال روشن است که بیشتر شما می توانید چوب به یک رژیم غذایی مدیترانه ای بالاتر از سطح خود را از باکتری های خوب مربوط به پیری سالم خواهد بود.


این مقاله بخشی از یک سری وابسته به پزشکی را برای شما ساخته شده یک سری از لانه پادکست در آینده بهداشت و درمان و چگونه آن را می تواند به زودی خیلی بیشتر شخصی است. اینجا بیشتر بخوانید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

خرید کتاب زبان اصلی

آموزش سئو