بسیاری از ما چند هفته به اقامت در خانه, بخشنامه از دولت ما و مقامات بهداشتی. برای بسیاری از اجتماعی به معنی فاصله های یک فضای محدود با شرکای عاشقانه در حالی که مرور جدید مسائل استرس زا از جمله ناگهانی بیکاری, کار از خانه و مراقبت از کودک و هرگز توقف عدم قطعیت است.

جای تعجب نیست, وجود دارد, گزارش از نرخ طلاق بالا رفتن سرسام آور در چین از شیوع COVID-19. بی ثباتی و استرس می تواند باعث تشدید ناامنی و افزایش تضاد برای زوج است. به عنوان یک محقق و یک زن و شوهر و خانواده درمانگر من پیشنهاد پنج عملی مبتنی بر شواهد راهنمایی برای زوج ها وقتی گیر بودن در خانه در حال ساخت شما احساس می کنید گیر در رابطه شما.

1. را در فضا

های فیزیکی فضا با شریک زندگی خود را برای مدت زمان طولانی می تواند به افزایش فشار و استرس است. بدون روزمره از خروج از خانه خود را در فضا ممکن است شروع به احساس بسیار کوچک و سوزش با یکدیگر ممکن است تشدید می شود به سرعت.

تحقیقات نشان می دهد که به طور فعال انتخاب را وقت تنهایی می تواند کمک به آرامش و کاهش استرس است. در نظر گرفتن بلوک منظم از زمان به تنهایی هر روز آن است که آیا یک راه رفتن در اطراف محله بسته شدن درب به یک اتاق که در آن شما مختل نمی شود و یا درگیر شدن در فعالیت است که فقط برای شما است.

برقراری ارتباط چگونه شما برنامه ای را به فضا کمک خواهد کرد که خود را شریک می دانم که چگونه به حمایت از تلاش های خود را و آنها را تشویق به انجام همان. اگر شما نمی مراقبت از خودتان شما را کمی به پیشنهاد شریک زندگی خود را.

2. که در آن امکان استفاده از “من” بیانیه

هنگامی که شما نیاز به همسرتان بگویید که چگونه شما احساس می کنید سعی کنید به صحبت می کنند از دیدگاه خود به عنوان متهم آنها را از انجام کاری اشتباه است. برای مثال: “من احساس می کنم واقعا شکست خورده است که من در ادامه برای پیدا کردن ظروف کثیف در سینک. هیچ راهی وجود دارد شما می توانید به من کمک کند نگه داشتن آشپزخانه تمیز است؟”

با استفاده از “من” زبان یافت شده است به منظور کاهش برداشت از خصومت و خشم. “من” اظهارات می تواند کمک به شریک زندگی خود را از شنیدن دیدگاه خود را به جای تفسیر آن را به عنوان حمله و دفاعی تبدیل شدن به.

3. مکث را فشار دهید

دکمه مکث در درگیری که قرار نیست در هر نقطه و تنظیم زمان برای بعدا دوباره سعی کنید. زمانی که درگیری ها تبدیل گرم بسیاری از زوج ها را وارد کنید به طور خودکار”, مبارزه, پرواز, یا یخ” پاسخ.

مغز ما می تواند تجربه جنگ به عنوان یک تهدید و احساسات و دفاع می تواند تبدیل به فعال. وقتی این اتفاق می افتد ما تعطیل و حل تعارض غیر ممکن می شود. اگر شما متوجه شما یا همسرتان عصبانی یا مضطرب در یک درگیری, درخواست برای قرار دادن مکالمه در مکث به شما یک شانس به مرحله نفس کشیدن و فکر می کنم.

دکمه مکث در استدلال. (کیت Trifo/Unsplash)

هنگامی که سطح استرس پایین تر و پیچیده تفکر و تأمل و استدلال تبدیل به ممکن است. تنظیم یک توافق زمان برای بازگشت به بحث در مورد زمانی که شما هر دو بیدار شده و احساس آرامش بيشتر.

4. شما چه خبر ؟

اگر شما به خودتان پیدا کنید در ادامه در گیر در جنگ با شریک زندگی خود را از خودتان بپرسید چه بخشی من بازی در این جنگ ؟ آیا من نق نقو یا دنبال شریک زندگی من وقتی که من احساس اضطراب? آیا من باید تمایل به خاموش کردن و یا جلوگیری از شریک زندگی من وقتی که من احساس تحت فشار?

عاطفی متمرکز درمانگر و محقق سو جانسون نشان داده است که زوج ها اغلب گیر مشکل در تعامل چرخه. با توجه به آنچه که نقش شما را در یک درگیری چرخه می تواند به شما کمک کند سعی کنید از موقعیت های جدید.

اتخاذ مواضع جدید در خانواده است. (سروش کریمی/Unsplash)

برای مثال چه اتفاقی می افتد زمانی که شما پاسخ به شریک زندگی خود را, اضطراب, با محبت, به عنوان مخالف به احساس اذیت و راه رفتن دور ؟ چه اتفاقی می افتد زمانی که شما به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را با شریک زندگی خود را به جای عصبانی شدن در آنها را برای گرفتن نیست زباله یا نه کمک به اندازه کافی با کودک مراقبت ؟

زوج هایی که قادر به اتخاذ مواضع جدید در رابطه خود را کنید و سعی کنید راه های جدید از پاسخ تر هستند قادر به قطع مشکل ساز تعامل چرخه.

5. اذعان نقاط قوت

سعی کنید به اذعان یکی دیگر از نقاط قوت. چه مهارت های ویژه ای می کند شریک زندگی خود را باید از طریق بار سخت? اگر شریک زندگی خود را به ساخت مدرسه در خانه برنامه برای بچه ها و یا braving فروشگاه مواد غذایی در حالی که شما کار می کنند اجازه دهید آنها را می دانم که از آنها قدردانی و تعریف و توانایی خود را برای رسیدگی به شرایط دشوار است.

قدردانی یک شریک نقاط قوت می تواند منجر به صمیمیت بیشتر. (Arren میلز/Unsplash)

توجه داشته باشید که چه نقاط قوت آنها که شما را تحسین. به عنوان تحقیقات اخیر نشان داده بیشتر قدردانی برای یک شریک نقاط قوت پیش بینی افزایش ارتباط رضایت و صمیمیت. اذعان شریک زندگی خود را ویژگی های مثبت ایجاد می کند بیشتر احساس خوب بین شما.

در حالی که این نکات به شما کمک خواهد کرد کاهش درگیری ها در رابطه خود را به یاد داشته باشید به انتظار کمال است. این استرس بار و شما ناچار خواهد شد از دست دادن صبر و شکیبایی شما و تجربه نا امیدی. دلسوزی برای خودتان و شریک زندگی خود را خواهد شد یک راه طولانی به عنوان شما حرکت به این بازی uncharted waters با هم.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im