Keto رژیم غذایی: در اینجا است که چرا برخی از مردم تجربه, خستگی, تهوع, سردرد پس از شروع آن

کتوژنیک (“کتو”) رژیم غذایی به طور فزاینده ای مشترک انتخاب برای کسانی که به دنبال از دست دادن وزن است. رژیم غذایی توصیه به خوردن پروتئین با چربی بالا و پایین (یا هیچ) کربوهیدرات. انجام این کار باعث می شود بدن برای ورود به “ketogenesis” که بنا به گزارش ها کمک به بدن شما برای سوزاندن بیشتر چربی و از دست دادن وزن است. اما بر خلاف دیگر رژیم های غذایی کم کربوهیدرات (مانند اتکینز یا سرخپوشان رژیم غذایی بسیاری از مردم گزارش تجربه آنفولانزا مانند علائم پس از اتخاذ رژیم غذایی – ساخت بسیاری از خندق آن در دسترس نباشد.

پس از ما می خوریم در بدن تبدیل کربوهیدرات ها به قند خون (شناخته شده به عنوان قند خون) که با استفاده از آن برای تولید انرژی است. اما رژیم غذایی ketogenic است که بر اساس تحقیقات از سال 1920 است که کاهش در دسترس بودن از کربوهیدرات ساخته شده بدن تکیه بیشتر بر روی استفاده از مواد دیگر (مانند چربی) برای انرژی است. توسط metabolising چربی برای تولید گلوکز یا انرژی بدن تولید کتون در روند – از این رو اصطلاح “ketogenic”. هر رژیم غذایی حاوی کمتر از 20 گرم در روز کربوهیدرات است تلقی می شود ketogenic.

تولید کتون توسط کبد نشان می دهد که چربی به جای شکر است که متابولیزه و این چربی به کل ما منبع انرژی است. این فکر به ارتباط به از دست دادن وزن, اما واقعا در ارتباط با تغییر انسولین خون مشخصات. آیا این افزایش از دست دادن وزن در مقایسه با دیگر رژیم های غذایی قابل بحث است پس از خروج از کربوهیدرات و در نتیجه ضرر و زیان در بدن آب اغراق ظاهر از دست دادن وزن.

اما بسیاری از مردم گزارش تجربه چیزی به نام “keto آنفولانزا” پس از تغییر رژیم غذایی خود را. مردم گزارش علائم مانند تهوع, یبوست, سردرد, خستگی و هوس قند شبیه به آنفلوانزا – جدا از هوس قند.

این عوارض مربوط به مفهوم کلیدی کتوژنیک رژیم غذایی: کربوهیدرات برداشت. گلوکز (که تولید شده از مواد غذایی حاوی کربوهیدرات ها مانند سیب زمینی و یا نان) اولیه این منبع انرژی از سیستم عصبی مرکزی شامل مغز است. کاهش عرضه از کربوهیدرات منجر به کاهش عملکرد منجر به سردرد. حالت تهوع می توان از طریق مصرف حجم بالایی از چربی است. دلیل این است که چربی طول می کشد زمان طولانی برای هضم و جذب است.

هنگامی که خوردن یک رژیم غذایی معمولی که شامل کربوهیدرات ها قند خون را افزایش می دهد در خون است. این تحریک افزایش انسولین هورمونی است که به تنظیم سطح قند خون و اجازه می دهد تا بدن خود را به استفاده از گلوکز برای تولید انرژی است. این باعث کاهش حضور چربی در خون و کمک می کند تا گلوکز وارد سلول های بدن. انسولین و نیز جلوگیری از انتشار ذرات چربی از چربی ذخیره شده در بدن توسط همان مکانیزم. امید است که با کم خوردن (یا هیچ) کربوهیدرات این مکانیزم معکوس خواهد شد کمک به افزایش ظاهر چربی در خون و در دسترس بودن آن به سلول های دیگر برای استفاده از انرژی و در نتیجه از دست دادن چربی.

جلوگیری از میوه های شیرین – تنها انواع توت ها را می توان به خورده در keto رژیم غذایی. آفریقا استودیو/ شاتر

سطح بالایی از ترشح انسولین رخ می دهد اگر یک فرد مصرف حجم زیادی از کربوهیدرات در یک نشسته است. بنابراین رژیم غذایی ketogenic با هدف کاهش انسولین پاسخ از طریق بیش از حد کربوهیدرات محدودیت. اما کاهش انسولین باعث افزایش گردش چربی که جابجایی یک پروتئین به نام تریپتوفان از حامل آن. این گردش تریپتوفان باعث افزایش سروتونین در مغز و افزایش سروتونین در نتیجه خستگی حتی زمانی که شما نمی اعمال خود را بسیار.

داشتن کمتر کربوهیدرات برای استفاده است و همچنین عوامل استرس زا به بدن پس از آنها بدن را ترجیح منبع انرژی. کمبود کربوهیدرات باعث تحریک انتشار کورتیزول – هورمون استرس است. میزان کورتیزول بدن منتشر شده بستگی به اندازه زای. کورتیزول منتشر چربی و پروتئین از بافت در بدن است که هدف از رژیم غذایی ketogenic. این مواد مغذی هستند و سپس توسط کبد متابولیزه برای تولید کربوهیدرات. اما کورتیزول ترشح می شوند خسته و به عنوان یک نتیجه از این محیط زیست تاکید کرد. پس کورتیزول کمک می کند تا افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن ممکن است بیشتر مستعد ابتلا به عفونت مانند سرماخوردگی.

غذاهای غنی از کربوهیدرات اغلب حاوی ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر. ما نیاز به 30 گرم فیبر در هر روز و اگر ما را به اندازه کافی مصرف ما سلامت دستگاه گوارش رنج می برد که منجر به یبوست. عدم غنی از فیبر غذایی در رژیم غذایی ketogenic – مانند سیب زمینی پخته و سیب – ممکن است منجر به یبوست یکی دیگر از گزارش نشانه ای از “keto آنفولانزا”.

از بین بردن چنین مواد غذایی از رژیم غذایی نیز محدودیت های ویتامین و مواد معدنی است که نقش مهمی در تمام جنبه های عملکرد سلولی – به خصوص عملکرد سیستم ایمنی بدن. شیرین میوه ها که سرشار از ویتامین C (مانند پرتقال) اجتناب شود در رژیم غذایی کتوژنیک. سطوح پایین ویتامین C همچنین ممکن است باعث افزایش خطر ابتلا به عفونت مانند سرماخوردگی.

رژیم غذایی Ketogenic گاهی بالینی توصیه می شود برای مدیریت برخی از شرایط پزشکی مانند بیماری صرع. این فکر می کردم که حفظ ثابت پایین سطح قند خون و تولید کتون را حفظ سیستم عصبی مرکزی از طریق متعدد مکانیسم های مولکولی کاهش تشنج.

اما برای بسیاری از افراد عوارض جانبی از جمله رژیم غذایی نیست ارزش مزایای بالقوه است. چنین رژیم های غذایی اغلب ناپایدار اگر مذهبی پیوستن به پایین و یا بدون مصرف کربوهیدرات به دلیل کوتاه مدت و بلند مدت به قند.

هر چند keto رژیم غذایی ممکن است کار برای برخی از, یک رژیم غذایی متعادل از جمله گوشت سفید و ماهی و میوه و سبزیجات و اجتناب از پیش ساخته شده یا غذاهای فرآوری شده است که هنوز هم یک راه موثر برای مدیریت و یا از دست دادن وزن است. گرفتن به اندازه کافی ورزش می تواند همچنین کمک به مدیریت وزن در حالی که بهبود هوازی تناسب اندام و عضلانی. این منجر به بهبود سلامت قلب و عروق و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im