در مواقع استرس استرس کار را برای شما

وجود دارد یک روش جایگزین: ما در واقع می تواند استفاده از آن استرس به بهبود سلامت و رفاه. بیش از یک دهه از تحقیقات ما و دیگران — نشان می دهد که این نوع و یا میزان استرس است که تعیین تاثیر آن. به جای این طرز فکر ما در مورد استرس که مهم ترین است.

در یک مطالعه از 30,000 آمریکایی و کسانی که تا به حال بالاترین سطح از استرس بودند و 43 درصد بیشتر احتمال دارد به مرگ تنها اگر آنها همچنین اعتقاد بر این است که استرس بد بود برای سلامت خود. در مقابل کسانی که تجربه استرس بالا اما نمی آن را به عنوان مضر بودند حداقل احتمال مرگ در مقایسه با هر گروه دیگری در مطالعه — از جمله افرادی که تجربه بسیار کمی استرس است.

ما باید از این قدرت برای تغییر استرس ما ذهن-مجموعه. تحقیقات ما آزمایش اثرات استرس باورها در کارکنان شاغل در بخش مالی در دوره اخیر از استرس و عدم قطعیت — ارتفاع از بحران مالی 2008. ما به این کارکنان سه-راهنمای قدم به اتخاذ یک “استرس است-افزایش” طرز فکر.

یک ماه پس از یادگیری این تکنیک کارکنان نشان داد کمتر منفی از نشانه های سلامت و افزایش عملکرد کار. از همه این مزایا زمانی بدون تغییر میزان استرس کارکنان با تجربه. به عبارت دیگر, آنها, نیست, هر, کمتر, تاکید, اما آنها دچار استرس خود را در یک راه جدید و به عنوان یک نتیجه سالم بود و انجام بهتر.

تغییر استرس ما باورها در مورد کوروناویروس ممکن است اتفاق می افتد بلافاصله, اما ممکن است به تغییر واکنش ما به ما استرس است. بر اساس تجربه ما به کار با مهر و موم نیروی دریایی دانشجویان و رهبران کسب و کار این سه مرحله به بهره برداری از مزایای استرس در حالی که به حداقل رساندن اثرات مضر آن است. ما همچنین ارائه دسترسی باز جعبه ابزار یک سری از فیلم های آنلاین در sparqtools.org/rethinkingstress/ برای کمک به شما شروع به تمرین این مراحل در صفحه اصلی.

مرحله 1: خود را بشناس استرس

اولین گام برای ساخت استرس کار برای شما این است که به سادگی دیدن و اذعان استرس خود را. برچسب استرس خود را آگاهانه و عمدا حرکت فعالیت عصبی را از آمیگدال — مرکز احساسات و ترس — به قشر که مسئول اجرایی کنترل و برنامه ریزی است.

به عبارت دیگر هنگامی که ما را یک لحظه به اذعان استرس ما آن حرکت می کند ما را از عامل از ترس واکنش مکانی به یک موقعیت که در آن ما می تواند متفکر و عمدی.

اذعان استرس خود را نیز ما کمک می کند تا غلبه بر آنچه شناخته شده به عنوان “مضحک پردازش ذهنی.” هنگامی که ما سعی می کنیم برای جلوگیری از فکر کردن در مورد چیزی — بگو چگونه تاکید ما در مورد کوروناویروس — مغز ما تلاش می کند به ما کمک نمی کنم این چیزی که به طور مداوم چک کردن در با ما برای دیدن اگر ما به فکر آن است. در اصل مغز ما را نگه می دارد pinging ما و پرسیدن “آیا ما به فکر کردن در مورد کوروناویروس?,” که البته ما فکر می کنم در مورد کوروناویروس. بنابراین نه تنها اجتناب از و یا انکار ما عوامل استرس زا کار نمی کند, آن را در واقع معکوس است که ما تا پایان با استفاده از عظیم انرژی روانی در تلاش برای سرکوب این افکار.

این مرحله نیز یک فرصت برای درک آنچه در قلب خود را شخصی, استرس یا اضطراب. شما بیشتر نگران بیمار شدن و یا شما نگران آسیب پذیر عزیزان? شما بیشتر تاکید کرد در مورد تعادل کار از خانه با مسئولیت های خانوادگی و یا در مورد از دست دادن شغل خود را ؟

هنگامی که شما تعیین کنید چه چیزی تاکید شما به طور خاص, شما همچنین می توانید بررسی خود را در واکنش به این عوامل استرس زا است. چه احساسات شما تجربه: نا امیدی و غم و اندوه, خشم ؟ و چه چیزی شما توجه کنید در بدن شما: آیا شما احساس سفتی در گردن و شانه ها و یا آیا شما مشکل خواب ؟

مرحله 2: خود استرس

گام بعدی این است که به استقبال یا “خود” استرس خود را. چرا ما می خواهیم به استقبال استرس به زندگی ما به خصوص در طول یک بیماری همه گیر? ما فقط استرس در مورد چیزهایی که ما در مورد مراقبت. داشتن استرس ما, ما, اتصال به مثبت انگیزه و یا ارزش های شخصی ما استرس است. اگر ما انکار و یا جلوگیری از استرس ما, ما در واقع ممکن است انکار و یا قطع ارتباط خودمان را از چیزهایی که برای ما ارزش و گنج ترین.

به منظور ارتباط با ارزش ها و اهداف اساسی خود استرس سعی کنید از اتمام این حکم در مورد هر آنچه که به طور خاص تاکید شما در گام اول: “من تاکید دارم در مورد [درج زای از مرحله یک] از آنجا که من عمیقا در مورد مراقبت از …”

مرحله 3: استفاده از استرس

اتصال به ارزش های اصلی خود استرس مجموعه شما را برای سومین و ضروری ترین گام: با استفاده از و یا اعمال نفوذ استرس برای رسیدن به اهداف خود و ارتباط عمیق تر با چیزهایی که مهم ترین است.

از خودتان بپرسید: آیا شما معمولی پاسخ در تراز با ارزشهای خود را از استرس ؟ اگر شما نگران در مورد خانواده خود بیمار شدن دلیل این که شما در مورد مراقبت از سلامت خود است خوراکی در آنها را برای شستن دست های خود را برای مدت طولانی به اندازه کافی بهترین راه برای محافظت از خانواده خود را? اگر شما نگران در مورد اثرات coronavirus در جامعه است که به دنبال ثابت پوشش اخبار بهترین راه برای کمک به حمایت از جامعه خود را در طول این زمان ؟ فکر می کنم در مورد چگونه شما ممکن است خود را تغییر دهید پاسخ به این استرس برای بهتر تسهیل اهداف خود و هدف خود را.

وجود دارد بسیار اتفاق می افتد در حال حاضر که ما نمی توانید کنترل کنید. اما — به عنوان بسیاری از مردم توجه هستند — نیز وجود دارد که فرصت های بی سابقه ای در میان ترس است. برخی از روانشناسان معتقدند که درست تحول تغییر می تواند رخ دهد تنها در هنگام استرس یا بحران. ترفند این است برای کانال خود را coronavirus استرس به عنوان انرژی را بیشتر از این زمان است.

تلاش برای استفاده از استرس ما در طول این زمان ترسناک ممکن است صدای بیش از حد خوش بینانه و یا حتی خام. اما در نظر گرفتن جایگزین. عدم به آغوش ما استرس فقط باعث ایجاد استرس بیشتر.

ویروس ها و پاسخ ما به آن ها فوق العاده پیچیده است. اما بعد از آن ما قادر خواهد بود به از خود بپرسیم که چگونه هر یک از ما در پاسخ به این بحران است. آیا زندگی ما مطابق با ارزش های ما? آیا ما را بیشتر از این فرصت برای یادگیری و رشد شخصی برای ارتباط با عزیزان و برای آماده شدن برای دفعه بعد ما با یک بحران ؟

© 2020 نیویورک تایمز اخبار سرویس

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de