چگونه برای جلوگیری از دست زدن به صورت خود را برای به حداقل رساندن گسترش coronavirus و دیگر میکروب ها

مقامات بهداشت عمومی همواره ترویج شستن دست به عنوان یک راه برای مردم برای محافظت از خود از COVID-19 coronavirus. این ویروس می تواند در زندگی فلزی و پلاستیکی برای روز پس از به سادگی با تنظیم عینک خود را با دست نشسته ممکن است به اندازه کافی برای آلوده کردن خودتان است. بنابراین مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و سازمان بهداشت جهانی گفتن مردم شده اند برای جلوگیری از دست زدن به چهره خود.

ما کارشناسان در علوم روانشناسی و بهداشت عمومی. برایان Labus متخصص در بیماری های مسری که می داند آنچه که مردم باید انجام دهید برای جلوگیری از تبدیل شدن به آلوده. استفان Benning یک روانشناس بالینی که کمک می کند تا مشتریان خود را تغییر عادات و مدیریت استرس در راه سالم. کیمبرلی Barchard متخصص در روش تحقیق که می خواستم به دانستن آنچه که این تحقیقات می گوید در مورد چهره-لمس کردن. با هم, ما تخصص باليني و ادبیات تحقیق برای شناسایی بهترین شیوه برای کاهش صورت-دست و پایین تر از افراد شانس ابتلا به COVID-19.

مردم لمس چهره خود را اغلب. آنها پاک کردن چشم خود را ابتدا بینی خود را نیش ناخن خود را و چرخش خود را سبیل. مردم لمس چهره خود را زمانی که آنها در حال اضطراب و خجالت و یا تاکید بلکه زمانی که آنها احساس نمی هر چیزی در همه. مطالعات نشان می دهد که دانش آموزان در دفتر کارگران و پرسنل پزشکی و مردم در قطار لمس چهره خود را بین نه و 23 بار در هر ساعت به طور متوسط.

چرا آن چنان سخت به متوقف کردن ؟ صورت-دست زدن به پاداش ما تسکین لحظه ای ناراحتی مانند خارش و تنش عضلانی. این ناراحتی معمولا در عرض یک دقیقه اما در صورت لمس کردن را فراهم می کند تسکین فوری که در نهایت باعث می شود آن را یک پاسخ همیشگی که در برابر تغییر است.

تغییر رفتارهای عادتی

عادت واژگونی آموزش خوبی تاسیس شده اصلاح رفتار روش است که کمک می کند تا مردم را متوقف انواع به ظاهر رفتارهای خودکار مانند عصبی, تیک, ناخن جویدن و لکنت زبان. این قطار مردم متوجه ناراحتی دهید که عادات خود را انتخاب کنید یکی دیگر از رفتار استفاده کنید تا زمانی که احساس ناراحتی می گذرد و تغییر محیط اطراف خود برای کاهش ناراحتی خود.

شما ممکن است در حال حاضر تغییر برخی از عادات دیگر – برای مثال با سرفه به آرنج خود را به جای دست های خود را و یا تبریک دیگران با تعظیم و یا موج به جای از دست دادن. اما بر خلاف سرفه و دست تکان دادن, مردم اغلب لمس چهره خود را بدون آگاه بودن از انجام این کار. بنابراین اولین گام در کاهش رو لمس تبدیل شده است از آن آگاه است.

هر زمانی که شما صورت خود را لمس توجه کنید که چگونه شما را لمس صورت خود اصرار و یا احساس است که قبل از آن و وضعیت شما را در آنچه شما انجام شد که در آن شما از لحاظ جسمی و یا آنچه شما احساس عاطفی. اگر شما معمولا متوجه نمی زمانی که شما صورت خود را لمس شما می توانید شخص دیگری بخواهید به آن اشاره.

Self-monitoring است موثر تر زمانی که مردم ایجاد فیزیکی رکورد. شما می توانید ورود به سیستم که در آن شما به طور خلاصه توصیف هر نمونه از رو لمس کردن. برای مثال با ورود مطالب ممکن است می گویند:

• خراشیده بینی با انگشت احساس خارش در حالی که در میز من

• Fiddled با عینک دست tingled نا امید

• استراحت چانه در پالم, گردن درد, در حالی که خواندن

• بیت ناخن, ناخن گیر افتاد, شلوار لی, تماشای تلویزیون

خود نظارت موثر تر است اگر مردم به اشتراک گذاری نتایج خود را علنا پس از در نظر گرفتن اشتراک گذاری نتایج خود را با دوستان و یا ارسال آن را در رسانه های اجتماعی.

ایجاد پاسخ های جدید

در حال حاضر که شما آگاه هستند از رفتار شما می خواهید به تغییر شما می توانید با جایگزین کردن آن با یک رقابت پاسخ که مخالف حرکات عضلانی نیاز به لمس صورت خود را. هنگامی که شما احساس می کنید نیاز به لمس صورت خود را, شما می توانید گره مشت خود را در دست های خود را با فشار کف دست خود را بر روی بالای ران خود را و یا کشش اسلحه خود را راست پایین در دو طرف خود را. این رقابت در پاسخ باید کم رنگ و با استفاده از یک موقعیت است که برگزار می شود برای حداقل یک دقیقه. با استفاده از رقابت پاسخ برای زمانی که نیاز به لمس صورت خود را همچنان ادامه دارد.

برخی منابع توصیه شی دستکاری در آن شما را اشغال دست های خود را با چیز دیگری است. شما می توانید مالش نوک انگشتان خود را کمانچه با یک قلم و یا فشار یک توپ استرس. فعالیت نباید شامل دست زدن به هر قسمتی از سر خود را. برای سختی برای شکستن عادات شی دستکاری نیست به عنوان موثر به عنوان رقابت در پاسخ شاید به این دلیل مردم تمایل به بازی با اشیاء هنگامی که خسته اما لمس چهره و مو خود را هنگامی که مضطرب است.

اطلاعات بیشتر در مورد شکستن خارش-ابتدا چرخه.

مدیریت خود باعث

تغییر محیط زیست خود را می تواند به کاهش خود خواستار به لمس صورت خود را و شما نیاز به استفاده از جایگزین پاسخ. استفاده از ورود به سیستم شما به شکل چه موقعیت یا احساسات مرتبط با صورت خود را لمس کردن. به عنوان مثال:

• اگر عینک خود را حفظ لیز کردن بینی خود را, شما می توانید با استفاده از گوش قلاب و یا مو روابط برای جلوگیری از لغزش است.

• اگر شما نیش ناخن های خود را, شما می توانید با استفاده از یک فایل برای نگه داشتن ناخن های خود را کوتاه و یا پوشیدن دستکش یا نوک انگشتان باند به طوری که ناخن جویدن غیر ممکن است.

• اگر آلرژی چشم خود را و یا خارش پوست یا بینی خود را اجرا کنید شما می توانید خود را محدود قرار گرفتن در معرض مواد حساسیت زا و یا آنتی هیستامین ها.

• اگر شما از مواد غذایی گیر کرده بین دندان های خود را, شما می توانید قلم مو دندان های خود را بعد از هر وعده غذایی.

• اگر موهای شما می شود در چشم شما و شما می توانید با استفاده از الاستیک روسری یا مو محصول به آن را نگه دارید.

شما می توانید به خواندن اطلاعات بیشتر در مورد عادت واژگونی آموزش.

چهره آن را و شما نمی ممکن است قادر به متوقف کردن

اکثر مردم نمی تواند به طور کامل از بین بردن عادات ناخواسته اما آنها می توانند آنها را کاهش دهد. سازگار با اصول کاهش آسیب فقط کاهش صورت-دست زدن به کاهش فرصت ها برای ویروس ها به کامپیوتر خود دانلود کنید.

گاهی اوقات شما نیاز به لمس صورت خود را: نخ دندان های خود را با قرار دادن در تماس با لنزهای پاک کردن مواد غذایی, کردن لب های خود را با قرار دادن در آرایش یا اصلاح فک خود را. به یاد داشته باشید برای شستن دست های خود را اول است. برای تنظیم عینک خود را بدون شستن دست های خود را با استفاده از یک بافت و پرتاب آن را بلافاصله پس از استفاده. اجتناب از مواد غذایی انگشت و با استفاده از دست نشسته برای قرار دادن غذا را به دهان خود را. شستن دست های خود را برای اولین بار و یا استفاده از ظروف یا لفاف بسته بندی برای رسیدگی به مواد غذایی است.

راه های دیگر شما می تواند به کاهش گسترش بیماری های عفونی شامل تمرین های اجتماعی فاصله شستن دستها با آب و صابون بشویید و یا از ضد عفونی کننده دست و ضد عفونی بالا-سطوح تماس به طور منظم. هنگامی که دست خود را لمس سطوح آلوده اگر چه پیشنهادات بالا ممکن است کمک به شما در اجتناب از دست زدن به صورت خود را قبل از شما آنها را بشویید و دوباره.

[خبرنامه ما توضیح می دهد که آنچه در جریان است با این بیماری همه گیر کوروناویروس. مشترک شدن در حال حاضر.]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>