چگونه برای آماده سازی یک “بیماری همه گیر آشپزخانه’ میان COVID-19

تورنتو — به عنوان کانادایی ها سر خم کردن در خانه برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 برخی ممکن است پیدا کردن خود را صرف زمان بیشتری را در آشپزخانه از هر اتاق.

در حالی که انباشت لازم نیست که آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) می گوید کانادایی ها باید حداقل 14 روز ارزش غذایی نه تنها در مورد آنها بیمار قرار می گیرند اما به محدود کردن سفر خود را به فروشگاه مواد غذایی.

اما آماده سازی یک “بیماری همه گیر آشپزخانه” به گذشته برای این دو هفته می تواند یک وظیفه دلهره آور برای آشپز تازه کار و کسانی که به دنبال حفظ عادات غذا خوردن سالم.

اگر شما را فراموش کرده ام به خرید یک عنصر? شما باید توقف خرید رفتار میکند ؟ اگر مردم در حال حاضر به خریداری تمام مواد غذایی را در لیست خرید خود را?

CTVNews.ca صحبت با برخی از کارشناسان مواد غذایی برای دریافت برخی از راهنمایی در مورد چگونه به درستی آماده سازی یک آشپزخانه به صورت یک بیماری همه گیر.

برنامه ریزی و نگه داشتن کالاهای اساسی در شربت خانه

گواهی آشپزی و تغذیه Trudy سنگ می گوید کانادایی ها باید برنامه ریزی کردن آنچه شما نیاز دارید در فروشگاه مواد غذایی قبل از سفر وجود دارد.

“هنگامی که ما رفتن به فروشگاه مواد غذایی ما واقعا باید یک برنامه بازی از غذاهایی که در حال رفتن به تغذیه و مواد غذایی که در حال رفتن به خود را پشتیبانی ایمنی و سلامت” سنگ گفت: در یک مصاحبه تلفنی با CTVNews.ca.

با این حال او می گوید: این مهم است که به انعطاف پذیر خود را با برنامه غذایی چون فروشگاه های مواد غذایی ممکن است تمام مواد تشکیل دهنده شما نیاز به در میان همه گیر.

“هنگامی که ساختمان برنامه غذایی خود را, مطمئن شوید که شما برخی از برگشت از دستور العمل های در دست و یا حتی برای کسانی که دستور العمل های برخی از back up جایگزین برای برخی از کسانی که محبوب تر مواد تشکیل دهنده که ممکن است در انبار” سنگ گفت.

او گفت: مطمئن شوید که برای حفظ شربت خانه محصولات اساسی مانند روغن پخت و پز و ادویه جات ترشی جات, سس, سهام و مواد مشابه.

تورنتو-بر اساس آشپز سیدنی Mazurek گفت CTVNews.ca که او قصد ندارد از هر وعده غذایی نگه می دارد اما جزء اصلی تشکیل دهنده در آشپزخانه برای کمک به او در ایجاد ظروف.

“این خوب است به چند اصول اولیه و اساسی در گنجه خود را و فریزر است که شما می توانید وعده های غذایی از. من همه چیز را در اطراف مانند برنج قهوه ای دانه عدس و لوبیا… پس من مجموعه ای از سبزیجات از فروشگاه های مواد غذایی است که من آماده می تواند با هر ظرف” Mazurek گفت: از طریق تلفن.

کارشناس پخت و پز و آشپز مریم Berg تاکید کرد که انباشت لازم نیست و گفت: کاناداییها باید فقط خرید آنچه آنها نیاز دارند.

“در زمان هایی از این زمانی که شما در حال رفتن دو یا بیشتر از دو هفته بدون رفتن به فروشگاه مواد غذایی شما باید واقع بینانه با آنچه شما در واقع رفتن به خوردن و آنچه شما در واقع رفتن به نیاز به” برگ گفت: در یک مصاحبه تلفنی با CTVNews.ca.

برگ توصیه می کند برگزاری از تولید است که ممکن است به سرعت فاسد مانند آوکادو و انواع توت ها و به جای خرید تولید با طول عمر است که می تواند در خدمت استفاده های متعدد از جمله هویج موز, کدو تنبل, سیب زمینی شیرین, kales و کلم.

یخ زده و کنسرو شده باشه

با وجود ترس است که کنسرو شده یا منجمد غذاهای سالم کمتر ثبت نام متخصص تغذیه Lianne Phillipson گفت: مصرف غذاهای تازه و ذخیره سازی آنها را در این راه می تواند کمک به تولید طولانی تر آخرین.

“آیا دور زدن همه از غذاهای تازه-شما هنوز هم می توانید خود را, سبزی, اسفناج, سالاد, باک چوی گیاهان — و هنگامی که شما آن خانه توقف بخشی از آن پس از آن رفتن نیست به زباله” Phillipson گفت: در یک مصاحبه تلفنی با CTVNews.ca. “این در مورد دوچرخه سواری را از طریق مقدار زیادی از مواد غذایی است که شما باید به طوری که هیچ چیز از دست رفته است.”

“فکر می کنم از آن را مانند رفتن به کمپینگ” Phillipson اضافه شده است. “استفاده از همه تازه خود را اول و سپس شما می توانید به همه چیز شما آن را به عنوان را حفظ میکند.”

سنگ گفت: “تقریبا هر میوه و سبزی” را می توان منجمد به جز کسانی که بالاتر در محتوای آب مانند کرفس و خیار که ممکن است بیرون می آیند خیس پس از ذوب.

“به درستی ذخیره می شود می تواند به یک سال گذشته هنگامی که قرار داده در فریزر” سنگ گفت. او افزود که وجود دارد برخی از مراحل است که می تواند گرفته شده برای اطمینان از تولید آن طول می کشد طولانی ترین.

“هنگامی که شما به خانه از فروشگاه شما می خواهید را به هر گونه برگ سبز و یا سبزی از کیسه و شستشو آنها واقعا خوب است. پس از آن شما می خواهید برای خشک کردن آنها را با یک پارچه تمیز و سپس شما فقط می توانید با قرار دادن آنها در برخی از حوله کاغذی و محل آنها را در یخچال” سنگ گفت. او گفت: این دو برابر عمر مفید از تولید با کاهش مقدار رطوبت جذب می شود.

سنگ گفت: خرید مواد غذایی کنسرو شده مانند گوجه فرنگی, لوبیا, نخود, کدو تنبل و ماهی نیز یک گزینه است اگر غذاهای تازه در حال خراب بیش از حد به سرعت.

“وجود دارد هیچ کار اشتباهی با غذاهای کنسرو آن را فقط در مورد آنچه ما با آن دسته از مواد غذایی کنسرو” سنگ گفت. “بسیاری از مردم در حال حاضر در حال خرید کنسرو لوبیا به طوری که ما برای باز کردن یک قوطی لوبیا ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال شستشو آنها را واقعا به خوبی به حذف سدیم و مطمئن شوید که آنها سالم است.”

Phillipson گفت: شربت موارد باید از نور مستقیم خورشید و در دمای اتاق به اطمینان حاصل شود آنها را خراب نکند. او همچنین توصیه می کند نگه داشتن سیر و پیاز در دست برای اضافه کردن عطر و طعم به هر منجمد یا کنسرو.

جایگزین تنقلات سالم جایگزین

با صرف زمان بیشتری را در خانه و سفر به آشپزخانه ممکن است اتفاق می افتد بیشتر از آنها استفاده می شود. اما مواد غذایی کارشناسان می گویند این به این معنا نیست یک رژیم غذایی سالم می تواند نگهداری می شود.

سنگ کانادایی می گوید نباید نگران پرخوری اگر وجود دارد میان وعده های سالم را در گنجه.

“ما واقعا باید در تلاش برای به حداقل رساندن فرآوری مواد غذایی به عنوان آنجا که ممکن است و غذاهای بسته بندی شده. من نمی خواهم بگویم به طور کامل از بین بردن آنها به دلیل این است که واقعا سخت به انجام است اما قطعا ما می خواهیم برای شروع از ازدحام برخی از کسانی که به راحتی مواد غذایی مانند کوکی ها و محصولات پخته شده و جایگزینی آنها را با آیتم های سالم” سنگ گفت.

برای گزینه های سالم, سنگ, نشان می دهد جفت شکلات تیره با چربی های سالم مانند بادام به جای رسیدن به یک نوار آب نبات. او همچنین توصیه می کند وعده شگفت انگیزی بر روی سیب ورقه شده را با کره مهره سبزیجات آغشته حموس و تلاش کردن میوه های خشک است که سرشار از آهن و فیبر و آنتی اکسیدان ها است.

Mazurek می گوید آن است که بیشتر در مورد آنچه که کانادایی ها در حال غذا خوردن به جای چقدر است.

“من نمی استرس بسیار در مورد مقدار که شما در حال غذا خوردن, خیلی به خوردن چیزی است که مواد مغذی صدا به دلیل آن شما را برآورده خواهد شد خیلی بیشتر از گفتن تراشه” Mazurek گفت. “راحت ترین گزینه ها مواد مغذی نوع خالی است.”

Phillipson نشان می دهد دور ماندن از شیرین تصفیه شده مواد غذایی مانند غلات است که ارزش غذایی ندارد.

“فقط با عبور از آنها. آنها واقعا انجام نمی دهد هر کسی هر خوبی از مواد مغذی نظر و یا حمایت از سیستم ایمنی بدن” Phillipson گفت. “سعی کنید و چوب به مواد غذایی است که به عنوان واقعی که ممکن است.”

اما او هشدار داد که مردم مجبور به دور ماندن از منجمد قبل از غذاهای بسته بندی شده. Phillipson نشان می دهد با اضافه کردن سبزیجات تازه در بالای یک پیتزا یخ زده یا درمان منجمد ظرف ماکارونی مانند “یک بار در هفته takeout غذا” به تعادل رژیم غذایی خود.

محدود کردن رفتار اما به خاطر پخت

در حالی که کانادایی ها ممکن است با استفاده از وقت آزاد خود را به پخت ترش نان loafs و موز, نان, Centennial College آشپزی استاد متی دافی می گوید: این بدان معنا نیست که آنها را به خوردن همه چیز آنها را.

در یک مصاحبه تلفنی با CTVNews.ca, دافی گفت: مردم می توانند در رسیدن به همسایگان و دوستان برای انجام یک “صفر تماس پخت ارز” برای کاهش میزان شیرینی در خانه در حالی که در ادامه به پخت.

“این کمک می کند تا مردم به اشتراک گذاشتن یک لحظه و آن کمک می کند تا شما را در ارتباط با کسی که حتی اگر شما با آنها در فرد اما پس از آن نیز یک راه خوب برای به حداقل رساندن هر گونه باقی مانده [پخت] در اطراف خانه,” او گفت:.

برگ نشان می دهد شکستن دستور به قسمت های کوچکتر اندازه به حد شیرینی در اطراف خانه.

“هر دستور که شامل تخم مرغ می توان تقسیم اساسا به پایین که در آن دستور العمل نیاز به یک تخم مرغ” برگ گفت. “اگر یک دستور کیک نیاز به سه تخم مرغ شما می توانید تقسیم است که به سوم و فقط یک سوم از این دستور آن را فقط طول می کشد کمی از ریاضی است.”

اگر فروشگاه های مواد غذایی کم آرد برگ گفت: کانادایی ها می توانید سعی کنید پخت سالم جایگزین مانند آرد برنج, آرد نارگیل یا کوینولا آرد. او افزود که در برخی از نانوایی ها در حال حاضر به فروش مخمر و دیگر پخت اساسی برای ترویج خرید محلی.

به نوبه خود به اینترنت اگر شما نمی دانید که در آن برای شروع

برای کسانی که مبتدیان در آشپزخانه, دافی توصیه آشپز تازه کار نگه داشتن دستور العمل های خود را ساده.

“در بسیاری از تمایل به شروع به چیزی پیشرفته اما اگر شما شروع با ساده سبک پخت و پز شما می توانید و سپس گسترش آن,” او گفت:. “شاید همین حالا سعی کنید برای ایجاد آن رستوران غذا را برشته کردن مرغ.”

دافی گفت: مرغ سرخ شده است “بهترین گزینه” برای مبتدیان به دلیل آن است که مواد غذایی که در دسترس است در طول سال خدمت می تواند با انواع مخلفات و معمولا ایجاد باقی مانده است.

Mazurek نشان می دهد تبدیل به یوتیوب و Instagram برای پخت و پز آموزش.

“بنابراین بسیاری از سرآشپزها که من اجرا و عمل با گرفته اند به Instagram و یوتیوب به نمایش واقعا راه ساده برای سرخ کردن تخم مرغ و برش سبزیجات و یا حتی سالاد” Mazurek گفت. “در بسیاری از ساده آموزش [آنلاین] در حال حاضر.”

او گفت: پخت و پز ندارد به کارهای عادی و روزمره به عنوان “می توانید آن را به عنوان زمان زیادی به عنوان شما می خواهید آن را به.”

“بسیاری از ما به دنبال چیزی برای انجام در حال حاضر و پخت و پز است یک فرصت عالی برای ساخت یک مهارت زندگی” Mazurek گفت.

در حالی که takeout ممکن است یک گزینه وسوسه انگیز برگ می گوید پخت و پز در خانه می تواند مقرون به صرفه تر در طول زمان است که ممکن است از نظر مالی نامشخص برای برخی از.

“اگر شما هر گونه مواد غذایی در شربت خانه خود را به شروع به دنبال وجود دارد و پس از آن شروع به آزمایش,” او گفت:. “این یک راه آسان برای پرتاب همه چیز را با هم و آن را کمتر هزینه خواهد شد.”

برگ گفت: جزئیات در نکات تکمیلی از یک ظرف. او می گوید: اضافه کردن یک چلپ چلوپ از سرکه را به سس پاستا فشردن لیمو تازه در ماهی و یا اضافه کردن یک خط تیره از نمک حلال را می توانید از این طعم از غذا.

برنامه ریزی برای طبخ و درمان آن را به عنوان ‘خانواده’

Phillipson می گوید پخت و پز می تواند یک راه برای پر کردن وقت اضافی ممکن است خانواده ها در حال حاضر و می تواند به عنوان یک ابزار آموزشی برای کودکان و نوجوانان.

“از آنجا که ما زمان زیادی در حال حاضر پخت و پز در خانه می تواند شامل تمام خانواده. در حالی که همه جدا و واقعا مطمئن نیستید که چه باید بکنید آن است که زمان زیادی برای گرفتن بچه های خود را به آشپزخانه” Phillipson گفت.

او نشان می دهد داشتن کودکان به کمک اندازه گیری مواد تشکیل دهنده و یا قطع نرم سبزیجات با چاقو کره بنابراین همه درگیر آماده سازی غذا.

در میان همه گیر دافی گفت: پخت و پز می تواند یک خانواده با هم در غیر این صورت زمان دشوار است.

“بسیاری از مردم احساس می کنند مانند آنها عبور روزانه خط پایان زمانی که آنها نشستن بر روی نیمکت. اما من فکر می کنم زمان غذا چیزی است که ما می توانیم جشن به جای” دافی گفت. “شما حتی می توانید اسکایپ خود را دوست و یا همسایه به عنوان یک راه برای به اشتراک گذاشتن مواد غذایی است.”

برگ تکرار همان تمایلات و اضافه کرد که پخت و پز می تواند “عمل به عنوان یک فرار” برای کسانی که تاکید دارد در مورد این بیماری همه گیر.

“من فکر می کنم مردم با داشتن یک زمان سخت در تلاش برای پیدا کردن چیزی را به اشغال خود و مغز خود را به دلیل آن سخت است نه به مارپیچی و عصبی در حال حاضر — اما پخت و پز می توانید انجام دهید که” برگ گفت. “را [مواد غذایی که] این است که برای شما راحت می کند و شما احساس خوب جسمی و در روح خود را.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de