چگونه به گوش دادن به شما عزیزان با همدلی هنگامی که شما به خودتان احساس فشار اجتماعی فاصله

COVID-19 نشان داده است بسیاری از چیزهایی که ما در مورد جهان از جمله آسیب پذیری های ذاتی اقتصادی ما در مراقبت های بهداشتی و موسسات آموزشی. همه گیر و در نتیجه سفارشات خود را به سرپناه در محل نیز کشف آسیب پذیری در روابط ما با دیگران است.

بسیاری از ما نه فقط در برخورد با احساسات خود ما را از اضطراب و خشم و غم و اندوه; ما در حال برخورد با اضطراب و خشم و غم و اندوه بیان شده توسط مردم با آنها زندگی می کنیم و دیگر عزیزان که با آنها ما حفظ مجازی اتصالات. ما چگونه پاسخ با همدلی زمانی که ما احساس یک میزبان از احساسات خودمان است ؟ حتی ممکن است ؟

به عنوان یک روانشناس بالینی, من صرف دو دهه گذشته مطالعه چگونگی ارتباط مواجهه مزمن عوامل استرس زا می تواند وجود دارد برای هر یک از دیگر در میان خود شخصی رنج می برند. تحقیقات من و همکارانم نشان داده است که ممکن است و حتی به نفع خود به دیگران و به روابط ما اگر ما یاد بگیرند به تمرین همدلی و مهارت های دیگر حتی زمانی که ما احساس در صلح با جهان است. با توجه به این که ما نمی خواهد نیاز به سرپناه در محل برای همیشه آن را حس می کند به قرار دادن در تلاش شرکت برای حفظ و ترویج روابط سالم است که در گذشته به مراتب فراتر از زمان COVID-19.

همدلی برای شریک زندگی خود را بسیار مهم است در طول این بحران است. گتی ایماژ/باب توماس

به اشتراک گذاری احساسات خوب است اما گوش دادن نیز مورد نیاز است

ابراز احساسات ما به عزیزان این است که یک پاسخ طبیعی به احساس تاکید کرد. در واقع ما به اشتراک گذاشتن احساسات خود را با دیگران برای تعدادی از دلایل: برای پیوند با دیگران به آرامش و یا به دنبال مشاوره. به اشتراک گذاری احساسات خود را با دیگران به ما کمک می کند دریافت یک دسته در احساسات ما است.

اما آن را نه فقط در عمل افشای احساسات ما کمک می کند که احساس می کنید بهتر است. داشتن یک گوش دادن شریک است که احساسی پاسخگو و “آن” کلیدی است.

این مشکل واقعا وجود دارد برای کسی که زمانی که ما احساس استرس خودمان. در واقع گوش دادن به عزیزان ما را رنج منفی می تواند بر ما ، من و همکارانم را در بر داشت که در آن یک یا هر دو طرف تجربه درد مزمن گزارش احساس انزوا و درماندگی
و خشم در روابط خود را که تحت تاثیر عاطفی خود و ارتباط خوب بودن.

حتی زمانی که هر دو طرف باید درد مزمن آنها ممکن است آن را تجربه متفاوت و مختلف راهبردهای مقابله با استرس و احساسات اطراف یک آینده نامشخص با یک بیماری مزمن. در عین حال ارتباط یافت که ساختمان آنچه ما تماس روانشناسان رابطهای مهارت های انعطاف پذیری پشتیبانی از کیفیت خود را از زندگی و روابط خود را.

گوش دادن کلیدی است. گتی ایماژ/10’000 ساعت

تمرین جدید مجموعه ای از مهارت های

توانایی برای به اشتراک گذاشتن احساسات با یک شریک و گوش دادن به یک شریک احساسات در یک nonjudgmental شیوه ای است که احترام هر دو شریک ارزش چیزی است که ما با درمانگر تماس رابطهای انعطاف پذیری. تحقیقات ما نشان داده است که راه های مختلفی برای پرورش رابطهای مهارت های انعطاف پذیری.

  1. مجدد با ارزش های خود را: ما می توانیم در حال حاضر و فراموش کردن آنچه واقعا مهم است. روش های درمانی مانند درمان پذيرش و تعهد و شیوه های معنوی می تواند حمایت از یک تراز اعمال ما با ارزش های شخصی ما طوری است که خارجی نگرانی های فشار زمان یا سایر عوامل رانندگی نیست رفتار ما. تصور آنچه ما می خواهیم مردم می گویند ما در دوران تولد و یا سالگرد حزب و یا حتی در مراسم تشییع جنازه می تواند ارزش های خود را به استارک تمرکز.

  2. کنجکاو: متوقف کردن و در نظر بگیرید که چگونه ما می خواهید ما گوش دادن به شریک زندگی واکنش نشان می دهند اگر ما به اشتراک گذاری این همان احساسات. و در نظر گرفتن همین دلیل آنها ممکن است احساس کنند. آنچه ممکن است به آنها نیاز دارید در حال حاضر ؟ شما ممکن است تعجب به یاد بگیرند که شریک زندگی خود را ممکن است همیشه می خواهم به شما مشکل را حل کند زمانی که آنها ناراحت هستند. اغلب آنها در حال حاضر می دانید چه باید بکنید اما به دنبال حمایت عاطفی به جای. بازی خود را در پاسخ به آنها چه می خواهند. هنگامی که در شک بپرسید.

  3. اعتبار: هیجانی, اعتبار بخشی کلیدی از درمان ها مانند رفتار درمانی ديالکتيکی است که یک سیگنال قوی است که شما قبول کسی که آنها هستند. ما می تواند بیان عاطفی اعتبار با توجه به آنها تصدیق کرد که آنچه را که آنها احساس واقعی منعکس آنچه ما شنیده ام آنها می گویند ما بیان غم و اندوه یا خشم در مورد آنچه آنها را تجربه کرده ام و پرسیدن سوال در مورد آنچه شما می توانید برای حمایت از آنها.

  4. توجه به زمان حال: می توان آن را سخت به شنیدن در مورد یک دوست را رنج می برند. گاهی اوقات ما خلاص شدن پریشان پرش به حل مشکل حالت یا تغییر موضوع به دلیل آن را ناراحت کننده برای گوش دادن به یک شریک پریشانی. با تمرین شما می توانید مانیتور آگاه و پذیرش احساسات خود را حتی در حالی که شما با آرامش گوش دادن به دیگری است. ما اقتباس تأملات از ذهن آگاهی پزشکان و محققان از جمله جان کابات-زین Thich Nhat Hanh ما در ارتباط مداخلات و وجود دارد بسیاری از بیشتر در دسترس در وب سایت.

  5. صرف زمان با شما عزیزان در ارزش فعالیت: این است که یک جزء اصلی از زوج درمانی مانند منسجم رفتاری و زوج درمانی و ممکن است به نظر می رسد مانند یک عقل سلیم راه حل است. اما صرف وقت با کیفیت با عزیزان سخت تر است زمانی که توجه ما این است که بین تقسیم کار از خانه و مدرسه در منزل و مراقبت مدیریت انواع بیماری همه گیر مرتبط با عوامل استرس زا و فعالیت های اوقات فراغت. به خاطر ارزش های خود را و قرار ملاقات در تقویم خود را برای دو طرف به ارزش فعالیت های. احساسات مثبت است که از این فعالیت ها را حفظ خواهد کرد شما هر دو.

محدودیت برای گوش دادن

تا مطمئن شوید که ما محدودیت زمانی که گوش دادن به شخص دیگری ، حتی ما تحمل بیشتر و محبت همکاران ممکن است قادر به پاسخ راه ما امیدواریم. این ممکن است چرا که آنها نیاز به از حالت فشرده خارج کنید. در این مورد ممکن است عاقلانه به دنبال دیگران که به اشتراک گذاشتن وضعیت خود را و یا شرایطی برای پشتیبانی نظیر. و اگر شما در حال شنونده و شما احساس ضعف دیگر درد این مهم است که به مراقبت از خود و اجازه دهید آنها را می دانم که شما نمی قادر به آنها را به آنچه آنها نیاز دارند. و اگر شما یا عزیزان شما را آشکار میسازد که آنها احساس خیلی پایین است که آنها به فکر آسیب رساندن به خود, از آن زمان به دنبال حمایت اضطراری.

برای کسانی از ما های خوب, بد و زشت با عزیزان در طول این همه گیر اجازه می دانیم که ما بسیار سپاسگزار برای ما روابط با این حال, اجتماعی دور, ما باید به سمت راست در حال حاضر. این زمان استرس و در نهایت تصویب و ما خواهد بود و در مورد دوباره. تمرین رابطهای انعطاف پذیری لازم برای اطمینان حاصل شود که شما و عزیزان شما را که در روز مبارک با هم.

[شما نیاز به درک coronavirus همه گیر و به ما کمک می کند. خواندن این گفتگو را در خبرنامه.]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im