تورنتو — در میان فوری ترس و سردرگمی که COVID-19 همه گیر آورده به زندگی کانادایی کمین یکی دیگر از افزایش مشکل: خرد کردن خستگی و اضطراب ناشی از تب کابین.

زندگی است که به دنبال کمی سورئال برای بسیاری از کانادایی ها در حال حاضر. ترین محل در حال تعطیل, ما نمی توانیم ترک خانه های ما برای ما عادی گردهمایی های اجتماعی و مفهوم گرفتن در یک طول بازو از یک غریبه در خیابان هم وحشتناک و nostalgically خاطره انگیز.

آن بوده است در حدود چهار هفته از مقامات کانادا آغاز شده و اصرار بر فاصله فیزیکی — و کسانی که در زمان بیماری همه گیر به طور جدی تر قبل از دیگران ممکن است جدا خود و حتی بیشتر از آن.

این هیچ جای تعجب است که برای بسیاری از ما تب کابین است خزنده.

چه کابین تب ؟

Cabin fever نیست واقعی دوره روانی, با توجه به ثبت نام روانشناس جنین هوبارد, اما آن است که یک کلمه مشترک مورد استفاده برای توصیف دولت از ذهن است که مردم به دام افتاده در یک مکان دارند.

“وجود دارد یک نوع خوشه ای از علائم است که ما می بینیم که مردم مجبور بودن cooped فوق العاده برای مدت طولانی از زمان” هوبارد گفت CTVNews.ca در یک مصاحبه تلفنی.

اگر شما متوجه خودتان احساس افزایش تحریک پذیری و بی قراری و عدم انگیزه و مشکل تمرکز و افزایش خواب آلودگی و عادات غذایی ناسالم به عنوان هفته رفتن شما ممکن است دچار تب کابین.

چرا ما احساس می کنیم مثل این ؟

انسان ها موجودات عادت هوبارد توضیح داد. زمانی که ما روال مختل ما پاسخ نمی دهند که هست.

“ما در حال استفاده می شود به تعاملات اجتماعی و … را در نظر روزمره,” او گفت:. “ما در حال استفاده می شود به رفتن به کار می کنند. ما به بچه ها در مدرسه.”

این واقعیت است که یک تاریخ خاص فیزیکی برای فاصله را نمی توان پیش بینی کرد تنها اوضاع را بدتر می کند.

“این یک چیز است اگر ما فقط گفت: همه که شما می دانید آنچه شما فقط نیاز به سوراخ کردن در خانه خود را برای دو هفته آینده و در یک تاریخ خاص ما قصد داریم به رفع تمام محدودیت هوبارد گفت. “شما نمی خواهد نیاز مردم داشتن آن همان احساس.

“این است که عدم قطعیت و ما نمی مقابله با عدم قطعیت برای اطمینان حاصل کنید.”

ترس همراه با COVID-19 خود را اضافه کردن یکی دیگر از لایه ای از اضطراب.

کسی که گیر کرده در یک جای زیرا آنها رفت و در یک هنر عقب نشینی نمی خواهید به تجربه همان نوع کابین تب به عنوان یک جمعیت دغدغه با زندگی و مرگ وضعیت است که اتفاق می افتد درست در خارج از درب جلو.

“این ترس برای ایمنی شخصی و ترس برای ایمنی از دیگران” هوبارد گفت. “این است که قادر به غمگین و سوگواری حتی عادی و طبیعی ضرر و زیان که در ادامه به اتفاق می افتد. این که واقعی اختلال در همه ما عادی الگوهای اجتماعی.”

یکی از نگرانی با تب کابین است که می تواند منجر به افرادی که مایل به شرکت در رفتارهای پرخطر بیشتر است.

هوبارد به عنوان مثال از مردم اسنوبورد پایین خیابان نیوفاندلند در طول پس از ژانویه بلیزارد که قفل شده است و مردم در خانه های خود را برای روز.

افرادی که دچار عدم کنترل و تحریک “نیاز به فعال کردن برخی از کسانی که اندورفین,” او توضیح داد. این یک راه به لرزش خاموش “فقدان انگیزه است که کمبود انرژی” که تب کابین به ارمغان می آورد.

“بنابراین من نگران به خصوص که همه چیز رو اگر ما ممکن است شروع به دیدن بیشتر از آن خطرناک رفتار به عنوان بخشی از همه این” هوبارد گفت.

چه کار کنم اگر من کابین تب ؟

خبر خوب این است که وجود دارد تعدادی از چیزهایی است که یک فرد می تواند انجام دهد برای مبارزه با احساس درماندگی و ناامیدی.

ایجاد یک روال

شما لازم نیست که برای دریافت در 6:00 صبح هر روز, اما نگه داشتن خود در سست معمول از برخی از نوع — خارج شدن از رختخواب در یک زمان مشابه داشتن به طور منظم وعده های غذا, تلاش برای نگه داشتن به یک برنامه — کمک خواهد کرد که برای حفظ روحیه خود را به عنوان هفته بروید.

“داشتن به طور منظم کار زمان,’ چه که شما کار اینکه که بچه های خود را و انجام برخی از مدرسه چه که شما مقابله با یک پروژه (یا) ساختمان برخی از ورزش زمان (مهم),” هوبارد گفت.

لباس خود را تغییر دهید

هنگامی که شما از رختخواب قرار داده و در چیزی است که شما خواب نیست ،

“لباس پوشیدن” هوبارد پیشنهاد شده است. “حتی اگر آن را فقط به (بیشتر) بسیار راحت و لباس است.”

قرار دادن در یک دست کت و شلوار برای کار از خانه تغییر ممکن است انرژی زا برای برخی از, اما نگران نباشید آن را به طور کامل لازم — نکته مهم این است که فقط قانون لباس پوشیدن در همه. پوشیدن شلوار در یک بیماری همه گیر است که یک دستاورد است.

سعی کنید برای دیدن خورشید

اگر در همه ممکن است به گرفتن برخی از زمان در خارج می تواند تاثیر بسیار زیادی در سلامت روانی خود را.

“این شگفت انگیز است چقدر که قرار گرفتن در معرض نور خورشید در حال رفتن برای کمک به برخی از اندورفین و سروتونین که همه در حال رفتن به شما احساس یک کل خیلی بهتر” هوبارد گفت.

اگر رفتن برای پیاده روی باعث می شود شما احساس می کنید مضطرب بیشتر به دلیل نگرانی در مورد حفظ فاصله فیزیکی فقط ایستاده در بالکن, در حیاط پشتی منزل خود و یا در مقابل مراحل را برای چند دقیقه می تواند به بهبود خلق و خوی خود را.

اجتماعی باشد…

چک کردن در با دیگران از طریق فن آوری و یا تلفن تماس مهم است. همه ما نیاز به حمایت اجتماعی و تنها با شنیدن یک صدای انسان می تواند به ما یادآوری می کنند که جهان خارج از خانه ما هنوز هم وجود دارد.

“اگر شما استفاده می شود به داشتن یک قهوه با یک همکار هر روز صبح … راه اندازی برخی از مجازی زوم جلسات و یا FaceTime که در آن شما در حال رفتن به خود را کمی فنجان قهوه با هم و فقط متصل” هوبارد گفت.

…اما گرفتن معافیت از رسانه های اجتماعی و اخبار

اقامت مطلع در تحولات درون کشور خود و در سراسر جهان مهم است اما طراوت توییتر در تمام طول روز و سربار در هولناک عناوین می تواند ترک شما احساس ضعف.

هوبارد توصیه می شود محدود کردن اخبار خود را به مصرف “یک یا دو بار در روز (از) یک منبع خبر معتبر که در آن شما می دانم که شما در حال گرفتن دقیق و به روز اطلاعات است.”

و زمانی که شما صحبت کردن با خانواده و دوستان بیش از FaceTime و یا تلفن “سعی کنید به نگه داشتن مکالمات خود را در مورد چیزهای دیگر از COVID. صحبت کردن با آنها در مورد چیزهای احمقانه شما شده است خواندن یا تماشای تلویزیون.”

این به این معنا نیست شما باید به صحبت عزیزان در مورد استرس خود را و چگونه شما در حال برگزاری در طول این بحران است.

اما اگر مکالمات به نوبه خود به دو نفر تکرار هر خبری ناراحت کننده مقاله آنها به عنوان خوانده شده در دو هفته گذشته آن را فقط می تواند در ترک کنندگان احساس بدتر پس از آن به جای احساس در ارتباط است.

سعی کنید برای شرکت در “فعال حواس پرتی” نه فقط Netflix

داشتن خرابی که در آن شما لازم نیست به فکر می کنم مهم است و تماشای تلویزیون و یا فیلم می تواند برای آن است.

“اما سعی کنید که شامل برخی از فعال حواس پرتی” هوبارد گفت. “بنابراین چیزی که شما منحرف و شل شدن شما را نیز درگیر خود مغز است.”

این می تواند بیرون کشیدن یک هیئت مدیره بازی اگر شما در حال quarantining با چند نفر و یا “انجام یک پازل و یا بیرون کشیدن یک پروژه هنر و صنعت.

“چیزی که در آن شما احساس آرامش و مولد” هوبارد توضیح داد. این می تواند کمک به از بین بردن برخی از درماندگی مردم می توانند تجربه در این زمان.

همین حالا خود را در مقایسه قرنطینه به دیگران

“این واقعا مهم است به یاد داشته باشید که این تجربه متفاوت به نظر می رسد برای همه” هوبارد گفت. “بله در حالی که شما ممکن است برخی از افرادی که قادر به استفاده از این به عنوان یک زمان برای … در اطراف خانه پروژه ها و یا انجام برخی از تمیز کردن … و یا در حال توسعه مهارت های جدید وجود دارد برخی از افرادی که فقط در تلاش برای خارج شدن از رختخواب هر روز صبح و بچه های خود را تغذیه و لباس و تلاش برای فرو ریختن است.”

برای برخی از آنها بزرگترین نگرانی فوری در حال حاضر خستگی و چگونه برای پر کردن این روز به منظور دفع اضطراب. اما دیگران ممکن است اعضای خانواده و یا عزیزان مبارزه COVID-19 یا ممکن است هنوز هم در خط مقدم و یا ممکن است شغل خود را از دست می شود و دلچسب با نگرانی های مالی.

این افراد “لازم نیست وقت خود را برای توسعه پروژه های” هوبارد گفت.

دیگران ممکن است مبارزه با مسائل مربوط به سلامت روان به اندازه کافی قوی است که دیدن مردم پست در Instagram در مورد چگونه بسیاری از زبان های جدید آنها در حال یادگیری ممکن است الهام بخش, اما در عوض احساس فشار اجتماعی برای انجام بهتر از یک فرد در حال حاضر قادر به.

اگر همه شما می توانید انجام دهید یک روز از تخت قرار داده و در sweatpants و بازگرمکن کرافت شام که هنوز هم یک دستاورد هوبارد گفت.

“اگر این چیزی است که شما را مدیریت برای به انجام رساندن که فوق العاده است. فردا ممکن است نگاه کمی متفاوت است. همه ما در حال رفتن به باید ما قوی روز و همه ما در حال رفتن به روز ما که در آن ما احساس نه چندان بالای آن است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im