Coronavirus: tiny لحظات لذت واقعا می تواند کمک به ما را از طریق این زمان استرس زا

اگر من به شما گفت که شب گذشته من ساخته شده است یک پتو فورت در اتاق نشیمن crawled شده در داخل با گربه من یک لیوان شراب و من فقط وارد کپی از نیویورکر خواهد شما فکر می کنم کمتر از من ؟

پس از همه, ما در میان جهانی coronavirus بیماری همه گیر. مرزها در حال بسته شدن مردم بیمار در حال مرگ از دست دادن شغل خود و قفل شده است و در انزوا. و در آنجا بود که من بازی – به عنوان اگر من یک مراقبت در جهان است.

در ضمن شما ممکن است خواندن این پناه در خانه, جیغ با خشم در آن خونین hoarders. یا شاید شما در یک قطار شجاعانه تلاش برای نگه داشتن 1.5 متر دورتر از فرد بعدی را کاهش آنها در سرفه و splutter.

هر کجا که شما هستند و هر آنچه که شما در حال انجام هر آنچه شما فکر می کنم در مورد همه گیر اقتصاد و یا خود را به هموطنان یک بخش کوچک از شما می داند که شما می توانید با یک بیت از لذت در حال حاضر.


ادامه مطلب: چه لذت و چگونه آن را تحت تاثیر قرار دهد سلامت خود را ؟


اثرات استرس پایدار

هنگامی که ما برای اولین بار در معرض چیزی استرس زا مانند یک کشنده جدید بیماری در بدن ما واکنش نشان می دهد با یک آبشار از تغییرات کوچک مانند انتشار آدرنالین و مواد شیمیایی دیگر و فعال کردن مناطق مغز مربوط به ترس و خشم است.

در بسیاری از موارد این تغییرات آن را بیشتر احتمال دارد ما در دیدار با چالش مواجه هستیم.

اما اگر شرایط استرس زا ادامه و به خصوص اگر ناتوان احساس می کنیم برای رفع این وضعیت عواقب ناشی از این واکنش پاسخ به استرس را افزایش دهد.


ادامه مطلب: Coronavirus استرس زا است. در اینجا برخی از راه برای کنار آمدن با اضطراب


ما خطر بیماری های مزمن را افزایش می دهد عملکرد سیستم ایمنی بدن می تواند به خطر بیافتد و ما بیشتر در معرض مشکلات روحی و روانی.

ما می توانیم احساس تهی قطع مضطرب و افسرده. ما می تواند تبدیل به تثبیت افکار منفی و به دنبال نشانه هایی از تهدید. صدا آشنا است ؟

خبر خوب این است که اثرات استرس بر مغز برگشت پذیر هستند.

لذت در زمان استرس

این ممکن است به نظر می رسد بیش از حد ساده است درست باشد اما تغییر توجه ما به سمت کوچک لذت روزمره در زندگی ما می تواند جبران عواقب ناشی از استرس و یا رویدادهای منفی.

محققان آمریکایی گزارش شده در سال گذشته است که تجربه لذت بخش احساسات برای مثال داشتن چیزهای جالب برای انجام خدمت به عنوان یک بافر بین استرس مزمن و افسردگی است. پس در میان مردم پایدار با سطح بالایی از استرس کسانی که گزارش های بیشتر لذت بخش لحظه شد به احتمال زیاد به تجربه کمتر شدید علائم افسردگی است.

تجربه لذت بخش حتی ممکن است از بیشترین بهره را در زمان استرس است.

ما در تجربه لذت در شمار راه. شاید یکی از قوی ترین از لذت و یکی که چشمه های بیشتر به راحتی به ذهن یک عاشق را نوازش.


ادامه مطلب: کروناویروس و جنسیت: بایدها و نبایدها در طول فاصله اجتماعی


اما برای به حداکثر رساندن لذت بردن در هر روز ما باید بیشتر به طور گسترده ای به بسیاری از منابع.

اگر ما بیش از حد مشغول خواندن آن نگران کننده عناوین به اطلاع زیبایی از خورشید تنظیم خارج پنجره ما آن را یک فرصت از دست رفته برای یک لحظه از لذت است.

زمانی که من به تازگی به خواسته مردم در توییتر برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که از آنها لذت در این زمان به چالش کشیدن من دریافت صدها پاسخ در عرض چند ساعت.

هر یک از کوچک vignette انتقال شخصی و لحظه ای از لذت ساده. باغ ها و سگ ها و کودکان و طبیعت به شدت برجسته و بسیاری از مردم منعکس شده اضافه شده لذت بردن از یادآوری چنین لحظات.

در واقع خاطره و انتظار – همراه با relishing لذت در لحظه – راه های موثر برای به حداکثر رساندن ارزش از تجارب مثبت و یا احساسات. ما آن را “خود ارضایی”.

خوشبختانه ما می توانیم بهتر است در خود ارضایی با عمل است. و بیشتر ما مزه کمتر تاکید کرد ما احساس می کنیم. و به همین دلیل من اینجا هستم.

اگر ما را افزایش می دهد, لذت, ما, تجربه, آن می تواند ما روانی خوبی بودن. به نوبه خود عالی رفاه مرتبط است بهتر عملکرد سیستم ایمنی بدن.


ادامه مطلب: در حال اجرا از همه چیز برای انجام در انزوا? پشت در باغ با این ایده ها از 4 کارشناسان


آن را در مورد تقویت شخصی ما ظرفیت

پیام من این است که به جلوگیری از حقایق یا وانمود می کند که هیچ چیز تغییر کرده است. آن را به عمد ساخت در لحظات کردند و مرمت. آن را به نوبه خود توجه خود را به آنچه که هنوز خوب و غنی و سرگرم کننده – واقعا تمرکز بر کسانی که همه چیز.

این است که چگونه ما می توانیم مهار محافظ قدرت لذت های کوچک برای خاطر لذت خود را و برای ساخت شن و انعطاف پذیری است.

بنابراین ممکن است وجود دارد هرگز شده است یک زمان بهتر برای ساخت یک پتو قلعه و یا به خارج کردن بازی های چرخان و یا به دروغ گفتن در بازگشت خود را در این باغ ساخت موجودات فانتزی از عبور ابرها. پیدا کردن بهانه برای نفس بریده بریده.


ادامه مطلب: اجتماعی فاصله می تواند شما را به تنهایی. در اینجا چگونه به ماندن متصل زمانی که شما در مستند


ساخت اتفاق می افتد لذت

در دشوار ترسناک زمان هیچ کس مصون است به نگرانی; این یک واکنش طبیعی. اما آنچه که ما می توانید انجام دهید این است که مراحل را برای محافظت از خودمان را به عنوان آنجا که ممکن است از آن فیزیکی و روانی بیمار-اثرات.

چالش این است که برای ایجاد این اتفاق می افتد به اشک خود را دور از تجزیه و تحلیل COVID-19 منحنی و عمدا سیستماتیک مهندس کوچک تر دلخوشیها به روز خود را.

آیا شما مانند آفتاب? پس از آن می دانم که زمانی که خورشید می افتد در بالکن خود را در باغ خود و یا در خیابان در نزدیکی محل شما. یک فنجان چای یا قهوه با شما و جذب گرما.


ادامه مطلب: دوستداران گربه شادی: تماشای آنلاین ویدئوها باعث کاهش استرس و شما را خوشحال می کند


حیوانات خانگی ؟ اجرای بازی احمقانه با آنها. خوردن گوجه فرنگی? دانه های گیاهی و تماشای چیزی رشد از هیچ چیز به خاطر شما. آواز خواندن. رقص. لذت کسی که با یک عمل محبت.

طرح فرصت های خود را برای لذت بردن است. قرار داده و آنها را در دفتر خاطرات خود را. تنظیم زنگ خود را برای آنها. متعهد به اشتراک گذاری آنها را با دیگران است. آنها را به عکس. ارسال آنها را بر روی رسانه های اجتماعی و یا به اشتراک گذاری آنها را به طور مستقیم با دوستان و خانواده. پیش بینی آنها gleefully و تأمل در آنها را با لذت. این است که زمان ما به اینجا. مزه مزه کنیم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی

آموزش سئو