Coronavirus مستند ساخته شده بسیاری از ما مضطرب است. اما برای برخی از مردم بازگشت به ‘عادی’ ممکن است ترسناک

بسیاری از استرالیایی ها با استقبال از کاهش تدریجی از coronavirus محدودیت. ما می توانیم در حال حاضر گرفتن با دوستان و خانواده در اعداد کوچک و و در مورد کمی بیشتر از ما توانسته ایم برای چند ماه.

همه خوب بودن محدودیت ادامه خواهد داشت برداشته در هفته و ماه به ما اجازه می دهد به آرامی به بازگشت به برخی از نوع “عادی”.

این خبر خوبی برای اقتصاد و اشتغال و امیدوارم کمک به کاهش سطوح بالایی از ناراحتی و مشکلات روحی و روانی جامعه ما تجربه شده است در طول بیماری همه گیر.

برای برخی از مردم این ایده را از ارتباط با جهان خارج ممکن است به تحریک دیگر نگرانی.


ادامه مطلب: 7 راه برای مدیریت #coronaphobia


اجتماعی فاصله و سلامت روان

ما بررسی یک نمونه نماینده از استرالیا بزرگسالان در پایان ماه مارس حدود یک هفته بعد از رستوران ها و کافه ها برای اولین بار بسته و با تجمعات محدود به دو نفر.

حتی در این مرحله اولیه آن روشن بود سطح افسردگی و اضطراب بودند بسیار بالاتر از حد معمول در جامعه است.

جای تعجب از قرار گرفتن در معرض coronavirus خود را تا به حال حداقل تاثیر بر سلامت روان. ما در بر داشت اجتماعی و مالی اختلال ناشی از محدودیت تا به حال بیشتر از حد مشخص شده اثر است.


ادامه مطلب: نه همه عذاب و دل تنگی: حتی در یک بیماری همه گیر احساسات شایع تر از آنهایی که منفی


بسیاری از مردم در نظر سنجی ما گزارش این محدودیت نیز بهره مند آنها را در برخی از راه. حدود دو سوم از مردم ذکر شده حداقل یک تاثیر مثبت coronavirus تا به حال در آنها مانند صرف زمان بیشتری را با خانواده.

برای بسیاری از مردم, مستند شده است یک فرصت برای لذت بردن از زمان بیشتر با خانواده. شاتر

دیگر نکته مثبت دیده ایم این است که جوامع با هم در راه های جدید است. برای مثال خرس عروسکی را در ظاهر ویندوز برای کودکان محله را پیدا کنید با ما در حال رفتن به یک خرس شکار استرالیا اتصال بیش از 20 ، 000 followers on Facebook.

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان به نظرسنجی ما امیدوار “جامعه خواهد شد بهبود یافته است و در یک یا چند راه” پس از همه گیر.

تنظیم به ‘طبیعی’

یافته های ما نشان می دهد عوارض جانبی می تواند بر سلامت روانی و رفاه در پیش بینی نشده و مخلوط راه.

چرا که ما تجربه نکرده هر چیزی مانند بیماری همه گیر کوروناویروس در تاریخ اخیر ما به سادگی نمی دانم چگونه جامعه ما تنظیم مجدد خواهد شد به عنوان محدودیت سهولت.

برخی از مردم ممکن است احساس به خصوص اضطراب در مورد اتصال مجدد. برای مثال افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی ممکن است افزایش تجربه اضطراب در مورد چشم انداز معاشرت دوباره.

یکی از اصلی مبتنی بر شواهد در درمان اضطراب اجتماعی است که قرار گرفتن در معرض درمان. هنگامی که اجتماعی قرار گرفتن در معرض کاهش عنوان شده است مورد بیش از چند ماه گذشته اضطراب اجتماعی ممکن است شعله ور ساخت بازگشت به گردهمایی های اجتماعی به خصوص دلهره آور است.


ادامه مطلب: Coronavirus استرس زا است. در اینجا برخی از راه برای کنار آمدن با اضطراب


در ضمن افرادی که ترس از میکروب ها مانند برخی از افراد مبتلا به اختلال وسواسی-اجباری (OCD) ممکن است نگرانی در مورد ورود به فضاهای عمومی.

حتی افرادی که به طور معمول نمی باید این گرایش ممکن است به اشتراک گذاری مشابه نگرانی. ما بررسی نشان داد حدود نیمی از استرالیا بودند حداقل در حد متوسط و نگران آلوده شدن با COVID-19.

افرادی که تجربه روانی شرایط قبل از همه گیر ممکن است قادر به قرعه کشی در مهارت های آنها آموخته ام از طریق درمان به کمک به آنها را دوباره بپردازد. اما مردم بدون هیچ تجربه قبلی از اضطراب یا افسردگی می تواند مبارزه بیشتر به این دلیل که آنها هرگز تا به حال برای مدیریت این شرایط قبل از.

راهنمایی برای افرادی که احساس اضطراب

این که آیا شما قبلا تجربه اضطراب یا نه مختلفی وجود دارد که استراتژی شما می توانید استفاده کنید برای مدیریت نگرانی های خود را در اطراف re درگیر است.

یکی از موثر رویکرد روانشناختی به مدیریت اضطراب درمان شناختی رفتاری (CBT).

CBT شامل یادگیری در مورد چگونه افکار خود را تحت تاثیر قرار خلق و خوی خود را و در حال توسعه استراتژی برای مدیریت مشکل الگوهای تفکر. از همه مهمتر, CBT می تواند به طور موثر تحویل آنلاین.

CBT نیز ممکن است شامل توسعه اجتماعی و یا جوانه “قرار گرفتن در سلسله مراتب”. برای مثال کار کردن از دیدن چند نفر به طور خلاصه به دیگر تعاملات با مردم بیشتر. وجود دارد برخی از مهم مواد تشکیل دهنده است که قرار گرفتن در معرض درمان کار هر چند پس از آن مهم است برای دریافت مشاوره از یک روانشناس و یا به دنبال یک مبتنی بر شواهد برنامه های آنلاین.

اگر شما احساس اضطراب در مورد بیرون آمدن از خود و انزوا حباب شما احتمالا نه تنها یکی است. شاتر

تمرکز حواس و ورزش منظم و خواب کافی نیز می تواند کمک به مدیریت اضطراب.

اگر شما یا کسی که شما می دانید احساس مضطرب آن نیز ممکن است مفید مربوط به تماس با خدمات پشتیبانی در منطقه خود – که بسیاری از آنها در حال حاضر telehealth گزینه های.

این ممکن است شامل GP خود را و یا یک روانشناس یا جامعه و خدمات مانند راه نجات عاقل استرالیا و یا فراتر از آبی.

چیزهایی هستند که به احتمال زیاد در طول زمان تغییر

بهداشت عمومی اقدامات اجرا شده برای کاهش coronavirus خطر کرده اند برای جلوگیری از گسترش ویروس اما آنها نیز مختل راه ما زندگی می کنند.

وجود گمانه زنی های زیادی در مورد آنچه در آینده خواهد بود و در نتیجه جدید “عادی” اصطلاحات. یک نگرانی کلیدی به عنوان ما همچنان به حرکت این طبیعی است که ما جمعی بهداشت روان.

ژاپن تجربه 20 درصد کاهش خودکشی در مارس سال 2020 نسبت به مارس 2019. در عین حال اخباری مدلسازی نگرانی در مورد نرخ خودکشی به طور بالقوه افزایش پس از همه گیر محو می شود.


ادامه مطلب: انزوا است یک احساس ؟


اما این مهم است به یاد داشته باشید هیچ مدل کاملا می تواند پیش بینی های پیچیده اثرات این بی سابقه ای همه گیر.

ما نیاز مداوم جمع آوری داده ها برای ارزیابی چگونه بهداشت روان جامعه است مراتب در ماه های آینده. و ما نیاز به استفاده از این اطلاعات برای پیاده سازی مبتنی بر شواهد بهداشت روانی استراتژی ها و سیاست ها به عنوان و زمانی که آنها مورد نیاز است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی

آموزش سئو

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesaviator oynaSpaceman Oynaelf barbuy stripe accountLevitrahipercasinokorsan taksiMobil Ödeme Bozdurmarekorbetyouwingenco bahisTuzcuoğlu nakliyatdeneme bonusu veren sitelerBağlama büyüsü