Coronavirus: آن را وسوسه انگیز به نوشیدن نگرانی های خود را به دور وجود دارد اما سالم راه هایی برای مدیریت استرس و حفظ آشامیدنی خود را در بررسی

بطری مغازه ها باقی می ماند در لیست خدمات ضروری مجاز به باز بماند و استرالیایی هستند, جوراب زنانه ساقه بلند در الکل.

در این زمان دشوار است آن را تعجب آور نیست برخی از مردم به دنبال به الکل برای کاهش استرس است. اما وجود دارد راه های سالم مقابله با چالش های ما در حال حاضر چهره.

چرا ما نوشیدن بیشتر در یک بحران ؟

افرادی که احساس استرس تمایل به نوشیدن بیشتر از افرادی که کمتر تاکید کرد. در واقع ما اغلب افزایش می دهد در افراد مصرف الکل پس از فجایع و بلایای طبیعی است.

اگر چه الکل در ابتدا ما کمک می کند تا استراحت پس از نوشیدن شما می توانید حتی بیشتر احساس اضطراب. الکل انتشار مواد شیمیایی در مغز است که بلوک اضطراب. اما مغز ما را دوست دارد به در تعادل است. پس از نوشیدن آن باعث کاهش میزان این مواد شیمیایی به سعی کنید به عقب بر گردیم به قبل از نوشیدن تعادل افزایش احساس اضطراب.

مردم نیز ممکن است نوشیدن بیشتر الکل برای از بین بردن خستگی که ممکن است با ماندن در خانه و بدون مقدار را انجام دهد.

چه اتفاقی می افتد هنگامی که ما می نوشند بیشتر است ؟

الکل تاثیر می گذارد توانایی خود را برای مبارزه با بیماری

الکل اثرات سیستم ایمنی بدن و افزایش خطر ابتلا به بیماری و عفونت.

اگر چه coronavirus خیلی جدید برای ما به دانستن دقیق آن تعامل با الکل و ما می دانیم از دیگر ویروس شیوع نوشیدن تاثیر می گذارد که چگونه سیستم ایمنی بدن شما کار می کند ما بیشتر مستعد ابتلا به عفونت با ویروس.

بنابراین اگر شما coronavirus و یا در خطر ابتلا به آن, شما باید مصرف الکل خود را محدود به سیستم ایمنی بدن شما بهترین شانس را از مبارزه با آن است. همین امر اگر شما آنفولانزا یا سرماخوردگی این زمستان.

الکل تحت تاثیر قرار خلق و خوی خود را

آشامیدنی می تواند بر خلق و خوی خود را ساخت شما مستعد ابتلا به علائم افسردگی و اضطراب است.

دلیل این است که الکل افسردگی تاثیر بر روی سیستم عصبی مرکزی. اما هنگامی که شما را متوقف و سطح الکل در خون شما را برمی گرداند به صفر سیستم عصبی را بیش از حد فعال می شود. که می تواند ترک شما احساس آشفته.


ادامه مطلب: Coronavirus استرس زا است. در اینجا برخی از راه برای کنار آمدن با اضطراب


الکل خواب شما تاثیر می گذارد

الکل می تواند مختل کردن خواب. شما ممکن است به خواب رفتن سریع تر از آرام بخش اثرات الکل, اما به عنوان بدن خود را فرآیندهای الکل اثرات آرام پوشید.

شما ممکن است از خواب بیدار طریق شب و پیدا کردن آن سخت به سقوط به خواب (نه به ذکر است این پتانسیل برای خروپف یا اضافی شبانه, حمام, سفر).

روز بعد شما می توانید به سمت چپ به طور فزاینده ای احساس اضطراب که می تواند kickstart روند بیش از همه دوباره.


ادامه مطلب: نمی توانید خواب و احساس اضطراب در مورد کوروناویروس? شما تنها نیستید


الکل تحت تاثیر افکار و احساسات خود را

الکل باعث کاهش ظرفیت ما برای نظارت و تنظیم افکار و احساسات است.

هنگامی که ما شروع به نوشیدن آن را سخت بدانید که زمانی که ما در حال آرام به اندازه کافی. پس از یک یا دو نوشیدنی آن را آسان به فکر می کنم “دیگر نمی خواهد صدمه دیده است” “من آن را سزاوار است” یا “من تا به حال یک روز مدیریت کودکان و نوجوانان و کار از خانه پس چرا که نه؟”.

آن را آسان به فکر می کنم ‘دیگر نمی خواهد صدمه دیده است” زمانی که ما در حال حاضر به یک یا دو نوشیدنی. شاتر

اما با افزایش مصرف الکل در طول زمان در نهایت آن طول می کشد بیشتر الکل برای رسیدن به همان نقطه از آرامش. در حال توسعه این نوع از تحمل به الکل می تواند منجر به وابستگی.

الکل و روابط نظام سلامت

الکل و مشکلات مربوط به هم را تا مقدار زیادی از منابع سلامت از جمله آمبولانس و اورژانس ، مردم باید بیشتر تصادفات هنگامی که آنها در حال نوشیدن. و نوشیدن می تواند به افزایش خطر داخلی و خشونت در خانواده.

بنابراین افزایش نوشیدن خطرات بی ارزش بستن خدمات اورژانس و بیمارستان ها که نیاز به پاسخ به کوروناویروس.


ادامه مطلب: الکل منجر به خشونت بیشتر از دیگر مواد مخدر, اما شما هرگز می دانم از سرفصل


چگونه خود را مدیریت مصرف الکل

آیا سهام در الکل. بیشتر شما را در خانه بیشتر احتمال دارد شما را به نوشیدن. افزایش دسترسی به الکل نیز خطر ابتلا به افراد جوان ،

مانیتور خود را به نوشیدن. اگر شما در حال گرفتن در هیئت مدیره جدید مجازی یک ساعت یک مبارک در روند همان قوانین اعمال می شود اگر شما در نوار مورد علاقه خود را.


ادامه مطلب: کلاه الکل خود را در 10 نوشیدنی در هفته: پیش نویس دستورالعمل جدید


سعی کنید به ماندن در این پیش نویس استرالیا دستورالعمل از بیش از چهار نوشابه های استاندارد در هر یک روز و بیش از ده هفته.

نظارت بر تفکر خود را. آن را آسان به فکر می کنم “چه مهم است اگر من فوق العاده یک یا دو؟”. هر گونه تغییر در عادات آشامیدنی خود را در حال حاضر می تواند تبدیل به یک الگو در آینده است.

چگونه برای مدیریت استرس بدون الکل

اگر شما احساس اضطراب و استرس پایین و یا بی حوصله و شما تنها نیستید. اما دیگر وجود دارد سالم راه هایی برای مدیریت آن احساسات است.

اگر شما گرفتن خود را نگران کننده سعی کنید به خودتان یادآوری کنید که این یک وضعیت موقت. انجام برخی از مدیتیشن با تمرکز حواس و یا کاهش سرعت تنفس خود منحرف خود را با چیزی لذت بخش و یا تمرین قدرشناسی.


ادامه مطلب: چگونه به تناسب اندام و فعال در coronavirus خود انزوا


دریافت به عنوان بسیاری از ورزش به عنوان شما می توانید. ورزش انتشار مواد شیمیایی مغز است که به شما احساس خوب است. حتی اگر شما نمی توانید به عادی خود را ورزش منظم خارج برای راه رفتن و یا اجرا. راه رفتن به مغازه های محلی خود را انتخاب کنید تا لوازم به جای رانندگی.

حفظ یک رژیم غذایی خوب است. ما می دانیم که تغذیه خوب مهم است برای حفظ سلامت روان هم خوب است

سعی کنید برای خواب به همان اندازه به عنوان شما می توانید. نگرانی میتواند منجر به اختلال خواب و کمبود خواب می تواند به بدتر شدن سلامت روانی ،

ساخت در فعالیت های خوشایند به روز خود را. حتی اگر شما نمی توانید به انجام فعالیت های معمول که آوردن لبخند به چهره شما, فکر می کنم در مورد برخی از چیزهایی که شما ممکن است لذت ببرید و مطمئن شوید که شما یکی از کسانی که همه چیز در هر روز است.


ادامه مطلب: Coronavirus: tiny لحظات لذت واقعا می تواند کمک به ما را از طریق این زمان استرس زا


به یاد داشته باشید تغییر ندارد به منفی است. تازگی فعال شدن دوپامین در سیستم ما لذت مرکز پس از آن زمان به سعی کنید چیزی جدید.

بنابراین لذت بردن از یک یا دو نوشیدنی, اما سعی کنید برای رفتن به دریا و نظارت بر سطح استرس خود را به شما بهترین شانس برای سالم ماندن.


اگر شما در حال تلاش برای مدیریت خود را به نوشیدن سلام صبح روز یکشنبه ارائه می دهد رایگان آنلاین جامعه بیش از 100,000 افراد همفکر. شما می توانید اتصال و چت با دیگران به طور فعال مدیریت مصرف الکل خود را.

اگر شما می خواهم به صحبت با کسی در مورد نوشیدن تماس ملی الکل و دیگر مواد مخدر تدریس خصوصی در خانه در 1800 250 015. این تماس رایگان از هر نقطه در استرالیا. و یا صحبت کردن با خود GP.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی

آموزش سئو