نمی توانید خواب و احساس اضطراب در مورد کوروناویروس? شما تنها نیستید

این یک گیج کننده و رک و پوست کنده, ترسناک زمان برای بسیاری از ما. وجود دارد خیلی اطلاعات ضد و نقیض و “حق” چیزی که برای انجام به روز گذشته در حال حاضر “اشتباه” چیزی که به انجام امروز.

اگر شما احساس مرزی مشکل نشستن هنوز و یا تمرکز و پیدا کردن خود را به طور مداوم و یا وسواس چک کردن برای به روز رسانی از دست دادن خواب و یا بیدار شدن در ساعات اولیه صبح احساس اضطراب – شما تنها نیستید.

این کاملا طبیعی انسان عکس العمل و به طور غیر طبیعی وضعیت. نگرانی در مورد این که آیا شما در حال انجام به اندازه کافی برای محافظت از خود و دیگران که آیا شما در حال رفتن به از دست دادن درآمد و چه این همه ميانگين دراز مدت است که انتظار می رود.


ادامه مطلب: Coronavirus استرس زا است. در اینجا برخی از راه برای کنار آمدن با اضطراب


شما ممکن است تعجب که آیا این نگرانی و اضطراب ممکن است نشان می دهد در حال توسعه یک مشکل بهداشت روانی.

احساس این راه را برای چند روز یا حتی هفته ها در زمینه عمده اضطراری ملی نشان نمی دهد که شما یک اختلال روانی.

اما برخی از مردم نیاز به دسترسی به پشتیبانی و یا صحبت کردن با پزشک در مورد ادامه نگرانی.

چه عادی است ؟

عادی از ترس پاسخ بخشی از یک سالم تطبیقی فرایند است که اجازه می دهد تا ما را به دور از یا مقابله با چیزی است که ما به عنوان خطرناک است.

طبیعی اضطراب:

  • است وضعیت خاص مربوط به یک رویداد خاص از شرایط
  • در زمان محدود است
  • آیا در دراز مدت تاثیر بر توانایی خود را برای رفتن در مورد روز خود را به زندگی روز (اگر چه ممکن است دوره های کوتاه مدت که در آن می توانید احساس قریب به اتفاق).

اما گاهی اوقات ترس ما می تواند طاقت فرسا تبدیل شده و شروع به تاثیر بر توانایی ما برای عملکرد در زندگی روزانه ما است.

برخی از علائم اضطراب آگاه هستند و نگرانی بیش از حد دشوار است که برای کنترل و بی قراری و احساس راحتی خسته و مشکل تمرکز تحریک پذیری و تنش عضلانی و یا اختلال خواب.

گاهی اوقات ترس می تواند تاثیر بر توانایی خود را به تابع. لورن عجله/فلیکر CC BY-NC-ND

مکانیسم های مقابله ای در حالی که فاصله اجتماعی

در زمان مشکل استرالیایی معمولا گروه با هم برای حمایت از هر یک از دیگر با آغوش یک دست کمک و خوب داغ cuppa. ما جمع آوری پول را به نفع کنسرت ها و به کار, بنابراین ما می تواند احساس ما در حال انجام چیزی. ما در ساخت تعلق در جامعه ما و احساس موفقیت هنگامی که ما اصلا با هم.

این بار متفاوت است و ما روش های طبیعی برای مقابله با بلایای طبیعی به کار نمی رود. برای بسیاری از ما اجتماعی فاصله معنی است که ما قادر به استفاده از بسیاری از ما روز به روز راهبردهای مقابلهای یا مانند رفتن به ورزشگاه و یا حلق آویز کردن با دوستان.


ادامه مطلب: چرا ما خواستار آن ‘اجتماعی فاصله’? در حال حاضر ما نیاز به ارتباطات اجتماعی بیشتر از همیشه


اما چیزهایی وجود دارد ما می توانیم برای بافر در برابر تاثیر نامشخص و آسیب زا بار.

داشتن احساس تعلق قوی به همراه منظم احساس موفقیت کلید های ذهنی ما ، آنها در ارتباط با کاهش سطح اضطراب و افسردگی علائم و بالاتر از سطح روانی خوبی بودن.

متعلق

اجتماعی فاصله نیاز ندارد انزوای اجتماعی. وجود دارد راه های امن برای ارتباط با افرادی که نمی شامل قرار دادن خود در معرض خطر از COVID-19 قرار گرفتن در معرض.

متصل ماندن است و نه فقط یک چیز خوبی انجام دهد – آن را در واقع برای سلامت ما مهم. برخی از نظریه پردازان پیشنهاد کرده اند که متعلق اساسی انسان انگیزه فقط به عنوان فوتی و فوری نیاز به مواد غذایی است.

آیا منتظر نیست برای مردم را به ارتباط با شما – رسیدن به آنها را. وجود دارد فرصت خوبی است که آنها احساس انزوا و ترس به عنوان به خوبی.


ادامه مطلب: اجتماعی فاصله می تواند شما را به تنهایی. در اینجا چگونه به ماندن متصل زمانی که شما در مستند


دستاورد

آن مهم است برای پیدا کردن راه خود را در زندگی روز به روز به احساس به طور منظم حس موفقیت و ممکن است آن را یک ماده از re-فریم آنچه شما در نظر به یک دستاورد است.

اگر شما بچه ها در پس زمینه سگ پارس گرفته شده برای پیاده روی و سایر فوق العاده وقفه است که ممکن است با کار از خانه این احتمال وجود دارد که فقط خواندن و پاسخ به ایمیل یک دستاورد را در خود دارد.

حتی کارهای ساده را می توان به عنوان دستاوردهای. Nenad Stojkovic/فلیکر CC BY

اگر شما کار نمی کند در حال حاضر و در بودجه تنگ است فکر می کنم در مورد چه چیز دیگری شما می توانید انجام. بهار تمیز کردن. گیاه فلفل دلمه ای توت فرنگی یا گوجه فرنگی دانه های ذخیره شده از ناهار خود را و ببینید اگر آنها رشد خواهد کرد. و یا یادگیری چیزی جدید مانند رباتیک بافندگی و قلاب دوزی.


ادامه مطلب: 6 استراتژی برای حقه بازی و کار کودکان در خانه: این مورد انعطاف پذیری و مرزهای


هنگامی که برای دریافت کمک کند ؟

گاهی اوقات آنچه شما در حال تجربه سیگنال را از یک مشکل جدی تر است که نیاز به برخی از پشتیبانی خارجی.

از آن زمان به دنبال کمک کنید:

  • علائم اضطراب شروع به تحت تاثیر قرار توانایی شما برای عملکرد در زندگی روزمره خود
  • علائم بدتر
  • علائم احساس قریب به اتفاق یا
  • این علائم در طول زمان – روز بیشتر از نه.

پشتیبانی در دسترس هستند که در آن و زمانی که شما به آنها نیاز دارید. تاسیسات خط تلفن باز است 24 ساعت در 13 11 14.

Oberoi mall آنلاین اطلاعات و منابع مانند oberoi mall چت وب.

برای کودکان, نوجوانان و بزرگسالان جوان KidsHelpline پشتیبانی در دسترس از طریق تلفن در 1800 55 1800, وب چت و یا ایمیل.

GP خود را می تواند کمک به شما برای شناسایی این که آیا علائم خود را با معیار برای یک اختلال اضطرابی است. آنها همچنین می توانید نوشتن مراقبت از سلامت روان طرح اگر مناسب و مراجعه شما به خدمات حرفه ای در جامعه محلی خود را.


ادامه مطلب: ‘کابین تب’: استرالیا باید آماده برای اجتماعی و روانی اثرات coronavirus مستند


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

خرید کتاب زبان اصلی

آموزش سئو