آیا شما یک کمال گرا? چگونه COVID-19 همه گیر می تواند شما را تحت تاثیر قرار

تورنتو — وجود دارد بدون شک مداوم گسترش COVID-19 گرفته است تلفات را در سلامت روحی و روانی از بسیاری از کانادایی ها اما یک تجزیه و تحلیل جدید به نظر می رسد در یک گروه خاص: perfectionists.

“من باور دارم که زمان همه گیر به عنوان یک بهداشت جهانی بحران در حال رفتن به چیز بسیار بدتر برای perfectionists و اضافه کردن به خود, کمال گرایی,” گوردون Flett استاد روانشناسی در دانشگاه یورک در گفت CTVNews.ca بیش از این گوشی در روز چهارشنبه.

“شواهد اخیر نشان می دهد که کمال گرایی در حال تبدیل شدن به یک بسیار فراگیر و رو به رشد مشکل — ما در حال صحبت کردن در مورد یک عامل است که تأثیر میلیون ها نفر از مردم بر اساس آنچه که ما شاهد بوده ام.”

Flett همکاری نویسنده از مقاله منتشر شده در مجله همزمان اختلالات است که به بررسی چگونگی تجارب ما از “جهانی بهداشت از بحران در حال تشدید در حال حاضر در سطح بالایی از استرس و پریشانی و پیچیده مشکلات روانی در میان آسیب پذیر perfectionists.”

در ریشه این مبارزه است که عدم کنترل و گفت: Flett. ما روزمره شده اند و پرتاب پنجره به علت خود-جداسازی فیزیکی و فاصله. او با اشاره به این که همراه با این واقعیت است که عدم قطعیت زیاد در اطراف این دوره از ویروس است به خصوص نگرانکننده برای perfectionists که به طور مداوم در جستجوی یقین و اطمینان است.

“برای perfectionists…هویت خود را بر اساس اطراف دستاورد اما در حال حاضر ما در یک وضعیت که در آن باید هدف بقا و توسط” گفت: Flett. “بنابراین نیازهای معمول است که وجود دارد نه واقعا حال خطاب است.”

در تلاش به دست آوردن مجدد کنترل perfectionists اغلب درگیر در رفتارهای است که بدتر شدن وضعیت آنها معمولا در قالب overcompensation.

دکتر Meriam احمد, تورنتو, روانشناس توضیح داد که با مردم بیشتر ماندن در منزل و به عنوان مثال perfectionists احساس فشار بیشتری را بیشتر از آنچه که آنها در حال حاضر ممکن است در نظر گرفتن “زمان آزاد” رفتن بالا و فراتر از آن در تکمیل کارهای روزمره.

“اگر کار قطع شده است و [مردم] صرف زمان بیشتری را در خانه آنها ممکن است احساس نیاز به استادانه درست شده وعده های غذایی برای خانواده و یا مطمئن شوید که خانه فوق العاده مرتب” احمد گفت CTVNews.ca روز چهارشنبه از طریق تلفن. “بدون توجه به آنچه که آنها در حال تلاش برای شرکت در… آنها می خواهند به بهترین در آن است.”

انگیزه اساسی برای این توضیح Flett است ترس و اضطراب بیش از نه خوب بودن به اندازه کافی و یا “کامل است.” این فشار می تواند داخلی یا بنیادی از کسانی که در اطراف آنها.

“این تلاش مستمر در غیر ممکن است سطح … رانده است نیاز به جلوگیری از ترس از شکست یا ترس از خجالت گفت:” استاد. “پس شما در حفظ و واسطه کار و تلاش به طوری که کارهای بد می شد پیش بینی نیست در واقع اتفاق می افتد.”

این ترس او توضیح داد که مرکب از اضطراب است که در حال حاضر وجود دارد در اطراف این زمان بیماری همه گیر. بنابراین نه تنها کسانی که با موجود کمال گرایش رفتن به رنج می برند اما کسانی که با اشکال خفیف تر خواهد شد به احتمال زیاد خود را ببینید شرایط را بدتر کند.

کمال دانش آموزان در تلاش برای مقابله

شواهد نشان می دهد کمال گرایی یک مشکل فراگیر در سراسر جهان به خصوص در میان کودکان و نوجوانان در مدرسه است.

یک مطالعه منتشر شده در سال 2015 شامل بیش از 900 دانش آموزان دبیرستان در استرالیا گزارش داد که حدود 30 درصد از این دانش آموزان تا به حال برخی از شکل ناکارآمد کمال. بیشتر مطالعه اخیر به دنبال در نوجوانان در نروژ کشف شد که 38 درصد از دانش آموزان بین سنین 13 و 14 نیز ناکارآمد کمال.

همچنین گزارش شده است که وای امروز بیشتر احتمال دارد به perfectionists از نسل قبلی است. یک مطالعه منتشر شده در سال گذشته دنبال افزایش کمال گرایی در بین سال های 1990 و 2015 در میان شرکت کنندگان از سراسر جهان است. آن درگیر 77 مطالعات و تقریبا 25000 نفر اعم از زن 15 تا 49 سال سن داشتند.

Flett اصرار دارد که اضطراب در میان دانش آموزان تقویت خواهد شد توسط همه گیر و در نتیجه افزایش احساس درماندگی و ناامیدی. او توضیح داد: این آشکار خواهد شد بیش از حد به جستجوی اطلاعات آنلاین و همچنین بیشتر اجتماعی در مقایسه با دیگران است.

“من نگران هستم که آنها در حال رفتن به صرف مقدار زیادی از زمان نشخوار و brooding در مورد اینکه چرا آنها جایی که آنها باید نظر خود را به طور کلی موفقیت و اهداف خود و در عین حال کاملا نا امید مسدود و به دلیل وضعیت” گفت: Flett.

کمال گرایی در خط مقدم

کسانی که مشغول به کار در مراقبت های بهداشتی نیز مستعد ابتلا به افزایش کمال گرایش با توجه به همه گیر. به عنوان شرح داده شده توسط استاد دانشگاه نیویورک در این زمینه است که در آن کمال است که بسیار به نام برای, آیا به دنبال در رقابت های درگیر در وارد شدن به دانشکده پزشکی و یا این واقعیت است که برای پرستاران و پزشکان شغل خود را شامل صرفه جویی در زندگی. علاوه بر این استرس است که در حال حاضر وجود دارد می آید اضافی و اضطراب ناشی قریب به اتفاق تعدادی از بیماران و برای بسیاری از کمبود تجهیزات حفاظت شخصی.

“چه اتفاقی می افتد متاسفانه برای بسیاری از این افراد این است که آنها همیشه به نظر می رسد برای پیدا کردن یک راه به سرزنش خود گفت:” Flett. “آنها فکر می کنم” من نمی صرفه که فرد اما من باید شده اند قادر به.’

“[در این شرایط] وجود دارد یک حس بزرگ و ناکارایی که واقعا باعث می شود آن را بسیار شخصی تر و بیشتر می افزاید: به حس اضطراب و روحیه.”

احساسات مشابه به اشتراک گذاشته شد توسط top پزشکی متخصص در بیماری همه گیر کوروناویروس در ایالات متحده Dr. Anthony Fauci. در سال 2005 در مصاحبه با NPR دکتر خود صحبت کرد خود کمال گرایش در حالی که کار به عنوان یک پزشک و دانشمند و متخصص در بیماری های عفونی.

نه تنها Fauci اعتراف به اینکه یک کمال گرا اما او توضیح داد که داشتن “جدی احساسات از درجه پایین و اضطراب یک حس آزار دهنده از عدم کفایت” چیزی که او گفت: او را نگه داشته و “فروتن”

با توجه به Flett این است چگونه کمال گرایی کار می کند.

“حتی اگر او به عنوان پیشرو در ایالات متحده کارشناس — که خواهد او را از نظر کارشناس برجسته جهانی-در نحوه رسیدگی به این چیزها, او هنوز هم آزار دهنده اضطراب در احساس بی کفایتی و گفت:” Flett. “این چیزی که در مورد perfectionists; در هسته با آنچه در آنها است که احساس ناامنی و حقارت به طوری که آنها همیشه نیاز به خود را اثبات کند.”

به دنبال کمک

در علاوه بر این به انجام در بهترین حالت خود perfectionists نیز نمی خواهید به عنوان ضعیف توضیح داده شده Flett. این اغلب نگه می دارد و آنها را از دنبال کردن کمک کند که آنها به آن نیاز دارید.

Flett را تشویق می کند perfectionists برای تمرین تمرکز حواس و آگاه باشید از این واقعیت است که مبارزات آنها به صورت عادی هستند.

“آنها نیاز به تمرکز بر روی که خود را دلسوز و متوجه می شوند که دیگر افراد اغلب احساس همان راه که آنها به دور از تنهایی,” او گفت:.

او همچنین توصیه می کند در تلاش برای استراحت از طریق مثبت شکل از حواس پرتی. به جای وسواس گوگل آخرین به روز رسانی در COVID-19 سعی کنید گوش دادن به پادکست ها و موسیقی, تماشای تلویزیون را نشان می دهد و یا اتصال خود را با خانواده و دوستان است.

احمد می گوید کلید این است که در حال حاضر تمرکز.

“آن متوقف می شود ما از آینده گرا به خصوص در حال حاضر گفت:” احمد. “این می شود شما را به تمرکز بیشتر بر قادر بودن به شرکت در این کار در دست به عنوان مخالف به چه ifs’ که خواهد سوخت اضطراب بیشتر است.”

با توجه به Flett زمانی که perfectionists تجربه شکست آنها تمایل به مشاهده آن را به عنوان نتیجه یک شخصی عیب یا نقص در آنها. این نوع تفکر او گفت: باید متوقف شود.

“[Perfectionists] واقعا نیاز به شروع به پذیرش این واقعیت که هیچ کس کامل نیست [و] است که اشتباهات و شکست ها و فرصت های یادگیری” گفت: Flett. “این یک فرصت برای رشد و توسعه اما خودتان را قضاوت نمی کند در حالی که شما در حال انجام آن است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de