بهبود سیستم گوارش شما

یکی از رایج ترین مشکلات و شکایات اولیه که در اینجا در بیمارستان یادبود مادیسون مورد مداوا قرار گرفته است ، درد شکم است. این می تواند ناشی از تعدادی از مشکلات مرتبط با دستگاه گوارش بدن باشد و اغلب اوقات می توان با نوشیدن آب و پیاده روی حل کرد.

هضم چیست؟
هرکسی که به نوعی غذا می خورد ، باید آن را هضم کند. هنگامی که در هضم مشکلاتی وجود دارد ، عوارض جانبی مختلفی ایجاد می شود. فرایند هضم غذا به شما یاد می دهد که غذایی که می خورید تبدیل به مواد مغذی بدن شما می شود. به گفته WebMD ، هضم غذا از این مواد مغذی برای کمک به بدن شما در زمینه انرژی ، رشد و ترمیم سلول استفاده می کند.

مشکلات دستگاه گوارش مشترک چیست؟
چندین مشکل وجود دارد که می تواند در دستگاه گوارش ایجاد شود. برخی از این مشکلات شامل یبوست ، اسهال ، گاز ، درد شکم ، سوزش قلب ، سندرم روده تحریک پذیر (I.B.S.) و بیماری التهابی روده (I.B.D) است. بیماری التهابی روده زمانی است که بخشی یا تمام دستگاه گوارش ملتهب باشد.

چگونه هضم خود را بهبود بخشم؟
موارد زیر که می توانید برای بهبود بهتر هضم خود انجام دهید:

تماشای آنچه می خورید

اولین نکته این است که غذاهای پر فیبر را در رژیم غذایی خود قرار دهید. این غذاها از غلات سبوس دار ، حبوبات ، سبزیجات و میوه تشکیل شده است. انتخاب گوشت های بدون چربی مانند برش های لاغر ، گوشت خوک و طیور بدون پوست می تواند به هضم بهتر کمک کند. ماست و کفیر کم چربی پروبیوتیک هایی هستند که به عادی سازی عملکرد روده کمک می کنند. به جای خوردن کره یا مارگارین می توانید روغن زیتون را جایگزین کنید. هنگامی که نوبت به خوردن غذای واقعی می رسد ، طراوت را بررسی کنید ، چه ارگانیک باشد یا نه و همچنین کیفیت مواد غذایی. قرار دادن مواد غذایی با کیفیت در دستگاه گوارش با کیفیت شما مفید است.

کیفیت مواد غذایی و کیفیت سلامتی دستگاه گوارش ما ارتباط مستقیمی دارد.
در یک برنامه بخورید

استرس، عامل اصلی بیماری های گوارشی!

سعی کنید در یک برنامه ثابت غذا بخورید. برای وعده های غذایی خود بنشینید. در طول روز میان وعده های غذایی بخورید. همانطور که می خورید ، وقت خود را بگیرید و غذای خود را کاملاً جوید. فناوری را کنار بگذارید و روی وعده غذایی خود تمرکز کنید. غذای خود را مزه کنید و به خودتان فرصت دهید تا هضم شوید چون عادات سالم ایجاد می کنید. در حالی که عادتهای غذایی خوبی ایجاد می کنید ، حال و هوای خود را تماشا کنید. این که شما روحیه مثبت یا منفی داشته باشید روی میزان مصرف شما تأثیر خواهد گذاشت. وقتی فقط وقتی غذا میخورید که بخورید ، بیشتر از آنچه می خورید آگاه هستید. در یک محیط آرام و آرام نخورید.

هیدرات ، هیدرات ، هیدرات

برای اطمینان از آبرسانی بدنتان ، اغلب آب بنوشید. آبرسانی به حل چربی ها و فیبر محلول کمک می کند و باعث می شود غذا به راحتی از بدن شما عبور کند. آب به همراه نوشیدنی هایی که حاوی الکترولیت هستند در بدن حائز اهمیت است. همچنین سیگار کشیدن ، کافئین و الکل را محدود کنید. این مواد می توانند در عملکرد دستگاه گوارش شما اختلال ایجاد کنند زیرا می توانند باعث زخم معده و مشکلات سوزش سر دل شوند.

ورزش

به طور منظم تمرین کن! هنگام ورزش ، به حرکت مواد غذایی از طریق دستگاه گوارش شما کمک می کند. ورزش هایی مانند پیاده روی ، استفاده از بیضوی و دوچرخه سواری به کاهش یبوست کمک می کند و از مدیریت وزن سالم پشتیبانی می کند. وقتی برنامه خود را برای برنامه ریزی خود برنامه ریزی می کنید ، بیشتر احتمال دارد که خارج شوید و این امر را انجام دهید. ورزش کردن می تواند به کاهش وزن و کاهش سوزش قلب کمک کند.

استرس خود را کاهش دهید

هنگامی که دچار استرس می شوید ، دستگاه گوارش شما را به حالت بیش از حد می فرستد. برای کاهش استرس ، تکنیک های تنفس در مدیتیشن ، یوگا ، راه رفتن در اطراف و یا حتی گرفتن چرت زدن می تواند مفید باشد. در صورت عدم برخورد صحیح استرس خطرناک است.

علائم سیستم هضم عملکرد ضعیف چیست؟
سیستم های گوارشی با عملکرد ضعیف علائم زیادی را نشان می دهند. بررسی کنید که آیا موارد زیر را دارید:

درد شکم
درد پایین کمر
بنزین اضافی
نفخ
حرکات سست روده
سردردها
میگرن
تحریک پذیری
آکنه
بثورات پوستی
انرژی کم
در اینجا در بیمارستان یادبود مدیسون ، ما به سلامتی هضم شما اهمیت می دهیم. ما نمی خواهیم شما را با یک دستگاه گوارش ضعیف رنج دهید. ما شما را تشویق می کنیم تا بخشی از خود را انجام دهید تا خطر بروز هرگونه مشکلی را کاهش دهید.

اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره رژیم غذایی را می توان در بخش آموزش مدیسون یافت.